Më shumë se gjysma e dietës amerikane janë ushqime të përpunuara.

Rreth 90 për qind e parave të amerikanëve  shkonjnë për të blerë ushqime të përpunuara.

images (2)

Çfarë është më keq, studimi i ri tregon se, çuditërisht, më shumë se gjysma, pothuajse 60 për qind, në fakt, e amerikanëve hanin ushqim super të përpunuara. Në thelb, gjysma e asaj që hanë amerikanët, janë ushqime të lehta që  mund të blihen në fast food. Për më tepër, këto ushqime super  të përpunuara përbëjnë 90 për qind të konsumit të shtuar të sheqerit në SH.B.A. Të dhënat nga një  sondazh kombëtar ushqimit që ishin:

-Mesatarisht, 57.9 për qind e kalorive që njerëzit hanë vijnë nga ushqimet e super të përpunuara.

vllkytaHR0cDovL2Nkbi0wMS5uYWlqLmNvbS9vL1duT0U1Q0FCZGl0YzFReHA5aVVUSG9RSi5qcGc=.prx.r800x600.0686d09b

-29.6 për qind e kalorive vijnë nga ushqime të papërpunuara ose të përpunuara minimalisht (të tilla si mish, vezë, qumësht dhe makarona).

-Ushqime të përpunuara por jo shumë të përpunuara (të tilla si ushqime të konservuara, sallami dhe djathrat) llogariten për 9.4 për qind e kalorive.

-2.9 për qind e kalorive vjen nga “përbërësit e përpunuara të kuzhinës”, të tilla si vaj vegjetal, kripë tavolinë, dhe sheqer.

-Më pak se 1 për qind e kalorive ditore vjen nga perimet.

Konsumi i tepruar i sheqerit dhe statistikat e sëmundjeve.

Rreziqet e të ngrënit të sheqerit janë njohura tashmë zyrtarisht. Për herë të parë, në   udhëzimet e dietave në  SHBA  tani rekomandojnë kufizimin e konsumit tuaj të sheqerit në një maksimum prej 10 për qind të kalorive tuaja të përditshme. Ulja e konsumit të sheqerit është me të vërtetë në krye të listës, nëse jeni mbipeshë, rezistente ndaj insulinës, apo luftë me ndonjë sëmundje kronike. Hulumtimet kanë treguar se më shumë e 40 për qind e shpenzimeve të kujdesit shëndetësor amerikan janë për sëmundjet që lidhen drejtpërdrejt me mbikonsumit e sheqerit. Më shumë se 1 bilion $ çdo vit janë shpenzuar në trajtimin e sëmundjeve të lidhura me ushqimin e  përpunuar, si obeziteti diabeti,sëmundjet e zemrës dhe kancerit. Sipas një raporti për kancerin në vitin 2014, obeziteti është përgjegjës për rreth 500.000 raste të kancerit në mbarë botën çdo vit. Një raport  të fundit britanik vlerësimet për obezitetin  mund të rezultojë në një shtesë prej 670,000 rasteve të kancerit në Mbretërisë së Bashkuar vetëm gjatë 20 viteve të ardhshme. Për më shumë se gjysmë shekulli, udhëzimet për ushqyerjen janë fokusuar në shkurtimin e yndyrnave të ngopura dhe kolesterolit, dhe ne tani e dimë se ky ishte një gabim shumë serioz.

 

Çfarë janë ushqimet shumë të përpunuara?

Çdo gjë që nuk vjen  direkt nga hardhit, shkurret, pemët, apo nga toka konsiderohet e përpunuar. Buka dhe makaronat, për shembull, janë ushqime të përpunuara. Çdo gjë e konservuar ose ngrirë. Në varësi të sasisë së përpunimit të ushqimit, procesi konsiderohet minimal ose i rëndësishëm.

Shembuj të ushqimeve të shumë të përpunuara përfshijnë drithërat e mëngjesit, pica, sode, patate të skuqura dhe të kripura / të ëmbla / ushqime të tjera të shijshme, mallrat e paketuara e të pjekura, ushqim në mikrovalë, të ngrira, supat e  çastit dhe salcat, dhe shumë më tepër. Në studimin e tipareve, ushqimet e superpërpunuara janë definuar si:

-Produktet ushqimore që përmbajnë disa përbërës që nuk janë përdorur tradicionalisht në gatim.

-Përveç kripës, sheqerit, vajrat dhe yndyrnat, ato mund të përfshijnë shijet artificiale, ngjyrat, ëmbëlsuesit dhe aditivët e tjerë “përdoren për të imituar cilësitë sensoriale të papërpunuara ose ushqime të përpunuara minimalisht”.

-Këto përbërës mund të shtohen “për të fshehur cilësitë e padëshirueshme të produktit final”.

-Ato zakonisht përmbajnë konservues dhe kimikate që i japin atyre një mënyrë jo të natyrshme jetëgjatësie.

Dallimi në mes të ushqimeve të përpunuara dhe ushqimet e super të përpunuara në aspektin e përmbajtjes së sheqerit është mjaft dramatike. Studiuesit zbuluan se rreth 2 për qind e kalorive në ushqimet e përpunuara vijnë nga sheqernat e shtuar. Nga përkufizimi, të papërpunuarat ose minimalisht të përpunuara nuk përmbajnë asnjë. Ushqimet super të përpunuara, nga ana tjetër, marin  21 për qind të kalorive të tyre nga sheqernat e shtuar. Nuk është çudi,që autorët e studimit të botuar dolen në përfundimin se: “Ulja e konsumit të ushqimeve të super  përpunuara mund të jetë një mënyrë efektive për të reduktuar futjen  e tepruar e sheqernave  të shtuara në SHBA.” Në një shënim pozitiv, hulumtuesit gjithashtu kanë gjetur se ka pasur dallime të mëdha në se sa ushqime super të përpunuara  konsumojnë njerëzit. Siç është cekur nga Time Magazine: “7.5 për qind e njerëzve me konsumin e ushqimit të përpunuar pak në fakt u takuan rekomandimet federale të dietave që thonë  të hahet jo më shumë se 10 për qind të kalorive ditore nga sheqeri.

 

Pra, nëse njerëzit të shmangin ushqimet  e përpunuara, është e mundur për të arritur kërkesat e rekomanduara. ”

Pra, ka një rreze shprese. Sipas mendimit tim, të hahet një dietë të përbërë nga 90 për qind ushqim të vërtetë dhe vetëm 10 për qind ose më pak ushqime të përpunuara është një objektiv që mund të bëhet për shumicën  mund të bëjë një ndryshim të rëndësishëm në peshën tuaj dhe shëndetin e përgjithshëm. Për shumë kjo është një sfidë, por unë e di se  që mund të bëhet. Nëse unë jam duke udhëtuar, dieta ime është shumë e afërt me ushqimin e  vërtetë 100 për qind, shumë nga ajo e rritur në pronën time. Thjeshtë ka nevojë për më shumë angazhime  dhe priritet të lartë.

Ushqimet e pasura me karbohidrate janë aq të rrezikshme sa cigaret.

Në lidhje me këtë lajm, kërkimet sugjerojnë se ushqimet e rafinuara si patatet, kulecët dhe dritherat e mëngjesit janë po aq të rrezikshme sa pirja e duhanit, duke rritur rrezikun për kancer të mushkërive më shumë 49 për qind. Rreziku juaj është veçanërisht e lartë në qoftë se ju nuk keni tymosur. Në mesin e duhanpirësve, të hahet një dietë me  glicemi të lartë u shoqërua me një rritje prej 31 % rritje të rrezikut për kancer të mushkërive. Siç është raportuar nga UPI:

“Një indeks i lartë i glicemis, një masë e efektit të karbohidrateve në nivelin e sheqerit në gjak, ishte e lidhur me një shans më të madh për zhvillimin e kancerit të mushkërive, thonë hulumtuesit në Universitetin e Teksasit MD Cancer Center Andersen…

Ndërsa nivelet e rritura të karbohidrateve mund të rrisin  rrezikun, studiuesit thanë se cilësia e karbohidrateve, në vend se sasia, kanë efektin më të fortë.

Ushqime të tilla si bukë e bardhë dhe drithëra si  orizi  janë të përpunuara shumë, e cila është arsyeja pse studiuesit sugjerojnë ti shkëmbejnë ato për grur ose bukë elbi dhe makarona.

“Rezultatet e këtij studimi tregojnë se, përveç ruajtjes së  jeteses të shëndetshme, të tilla si duke shmangur duhanin, duke kufizuar konsumin e alkoolit dhe të qenit fizikisht aktiv, duke reduktuar konsumin e ushqimeve dhe pijeve me indeks të lartë glicemie mund të shërbejë si një mjet për të ulur rrezikun e kancerit të mushkërive “ka thënë Dr. Xifeng Wu, një profesor i epidemiologjisë në Universitetin e Teksasit…”

Ushqime me glicemi të lartë, dmth ato që kanë kanë karbihidrate të përpunuara, nxitin rezistencën  e insulinës, dhe kjo nuk është hera e pare që është bërë një lidhje me sheqerin e lartë obezitetin dhe kancerin.

Në fakt specilaistët e kancerit të cilët diskutuan  kancerin në konferencën e Shoqerisë Amerikane të Onkologjisë Klinike në Çikago  paralajmëruan se obeziteti ka të ngjarë të arrijë duhanin si shkaku kryesor i kancerit  brenda dekadës së ardhshme. Obeziteti është i lidhur edhe me prognozë më të keqe pas një diagnozë të kancerit, rrit rrezikun e vdekjes nga trajtimin i kancerit, dhe rrit rrezikun e malinjizimit  shtesë dhe pranisë së dy sëmundjeve kronike.

Gjysma e të gjithë amerikanët janë para-diabetik apo diabetik.

Hulumtime  të tjera të kohëve të fundit tregojnë se gati gjysma e të rriturve që jetojnë në Kaliforni tani kanë diabet ose janë prediabetik, dhe shumica nuk janë edhe të vetëdijshëm për këtë. (Për një listë të paradiabetikëve  dhe normat e diabetit nga vendi, shikoni historinë origjinale te lajmet.) Sipas Harold Goldstein, drejtor ekzekutiv i Qendrës për Mbrojtjen e  Shëndetit Publik në Kaliforni i cili ka porositur raportin: “Ky studim është një thirrje për zgjim që do të thotë se është koha për të bërë parandalimin e diabetit një përparësi të lartë të shtetit.”

Siç është raportuar nga Marinij Health:

“Normat e diabetit janë trefishuar gjatë 30 viteve të fundit. Në Kaliforni, norma është rritur me 35 për qind që nga viti 2001 … Disa ekspertë të shëndetësisë thonë se një mënyrë për të trajtuar epideminë e diabetit është të vendosë një taksë mbi pijet me sheqer. Berkeley u bë qyteti i parë në vend për të kaluar një taksë mbi sodë në vitin 2014, por përpjekje të ngjashme kanë dështuar në mënyrë të përsëritur në legjislaturën … Megjithatë, dy ligjvënësit – demokratët  Jim Wood, i Healdsburg, dhe Richard Bloom, i Santa Monica – kanë propozuar  një “tarifë të ndikimit në shëndet” në 2 cent për ons në sodat me  sheqer dhe pije të tjera. Dhe muajin e kaluar, një sondazh për politikat për parandalimin e obezitetit tek fëmijët tregoi se  7 në 10 vota të anketuar besojnë se ka një lidhje të ngushtë në mes të një fëmijë që konsumon rregullisht   pije me sheqer dhe diabetit. ” Në vitin 2008, paradiabeti  dhe diabeti prek 1 në 4 amerikanë. Pastaj, hulumtimi, i botuar vitin e kaluar i cili shikon  në të dhëna deri në vitin 2012, gjeti se gjysma e të gjithë amerikanëve janë tani ose para-diabetik apo diabetik. Në tërësi, 12 deri në 14 për qind kanë diabet të plotë, dhe një tjetër 38 për qind janë paradiabetik. Pra, Kalifornia nuk është e pazakontë në këtë kuptim. Për më tepër,  në Kaliforni, afrikano-amerikanët, hispanikët dhe aziatiko-amerikanët kanë gati dy herë më shumë gjasa që të kenë diabet si kaukazinët.

Pse Diabeti është një sëmundje e tillë e rrezikshme.

Diabeti është bërë një sëmundje e zakonshme. Përveç nga efektet potencialisht vdekjeprurëse anësore të barnave të diabetit, të cilën unë e kam mbuluar në nenet e mëparshme, komplikimet shëndetësore që nxit diabet janë shumë, duke përfshirë por pa u kufizuar në: presioni i lartë i gjakut, sëmundje zemre, verbëri, sëmundja e veshkave, sëmundje të sistemit nervor, sëmundjet e dhëmbëve, komplikime në shtatzani, kancer.

Cili është çelësi për zgjidhjen e rezistencës së insulinës dhe diabetit?

Përgjigja mund të përmblidhet në tre fjalë: Hani ushqim të vërtetë. Agjërimi përhershme, ose termi më i saktë, kufizim të ushqimeve (TRF), mund të jenë të dobishme. Kur ju hani shpejt, mëlçia djeg yndyrnën, dhe stabilizon metabolizmin.  Të ushtruarit është gjithashtu një komponent i rëndësishëm. Studimet kanë treguar se ushtrimi është i dobishëm dhe rrit ndjeshmërinë e insulinës, nëse ju humbni peshë apo jo, dhe madje edhe në qoftë se ju jeni fizikisht aktivë 2.5 orë në javë mund të jetë e dobishme. Kur është fjala për dietën edhe pse në terma  afatgjatë është dhe më i qëndrueshëm, është thjesht për të shkurtuar ushqimet e super të përpunuara, dhe të mendojnë  dietën në ushqime të papërpunuara,  me të cilat ju mund pastaj ti gatuani nga e para. Me të vërtetë, një pjesë e madhe e problemit është që kaq pak njerëz  marrin kohë për të gatuar ushqim e tyre. Pra duke u mbështur në dietë me ushqime të përpunuara është një recetë për rezistencën e insulinës, obezitetin, dhe sëmundjet që në fund të fundit  do tju kushtojnë shpenzime  në faturat mjekësore dhe të shkurtojnë jetëgjatësinë tuaj. Kur ju e konsideroni të fundit, çmimi në terma afatgjatë për këtë komoditet në ushqim, koha që ju investoni në gatim  do të paguani dividentë të jashtëzakonshëm. Mos harroni, nëse ju doni të jeni të shëndetshëm, ju ose dikush që besoni ka nevojë të kalojë disa kohë serioze në kuzhinë duke përgatitur ushqimin tuaj.

Nëse ju keni rezistencë në insulin, ju keni diabet, tension të lartë të gjakut, sëmundje të zemrës, ose ju jeni mbipeshë, ju duhet të kufizoni fruktozat deri në 15 gram në ditë derisa rezistenca juaj ndaj insulinës të zgjidhet.  Për të tjerët, kufizoni konsumin tuaj të përditshëm të fruktozës në 25 gramë ose më pak.  Kjo mund të jetë goxha e vështirë po të mos hani ushqim të vërtetë, dhe arsyeja për këtë është për shkak të ushqimeve  të super të përpunuara të cilat janë tetë herë më shumë me sheqer se sa ushqimet e përpunuara minimalisht ose të papërpunuara.

 

Zëvendëso karbohidratet me yndyrnat me proteina.

Që në momentin që ju ndërpritni karbohidratet nga dieta juaj, kur ju keni eleminuar sheqernat e përpunuara, ju keni nevojë për ti zëvendësuar ato me diçka më të mirë, duke përfshirë:

– Sa më shumë yndyrnë të cilësisë së lartë të shëndetshme si ju e dëshironi. Trupi juaj ka nevojë për yndyrna të ngopura të shëndetshme, në sasinë e duhur, pasi ato ofrojnë  më shumë efekte të dobishme, në kundërshtim me atë që ju keni qenë duke treguar. Ajo është një objektiv i mirë për rreth 90 % e kalorive të tyre. Nëse ju keni rezistencë ndaj insulinës, ju mund të keni nevojë për 50-85% të kalorive të përditshme në formën e yndyrnave të shëndetshme. Burime të mirë përfshijnë arrën e kokosit dhe  vajin e kokosit, avokados, gjalpë, arra, dhe yndyrna shtazore. Mos harroni, yndyrnat kanë shumë kalori edhe pse ne vëllim të vogël, kështu që kur ju shikoni në pjatën tuaj, perimet duhet të zënë pjesën më të madhe, pasi ato nuk kanë densitet në kalori.

-Sasi të moderuara të proteinave të kualitetit të lartë gjenden në maja organike, mish,qumësht, peshk,bishtajore dhe arra. Qëllimi për një gjysmë gram proteina për kile masë të trupit, në cilën shumica e njerëzve vendos  40-70 gram proteina në ditë.

Ushqimet e tharta dhe fibrat parandalojnë diabetin.

Optimizimi i shëndetit tuaj të apartiti tretës është gjithashtu i rëndësishëm. Shumë studime kanë treguar se njerëzit obezë  kanë baktere të ndryshme të zorrëve se njerëzit të dobët. Hulumtimet e fundit, gjithashtu sugjerojnë se mikrobet  mund të ndikojnë në rrezikun e diabetit. Për fat të mirë, duke optimizuar florën e aparatit tretës tuaj është relativisht e lehtë.  Ju mund të ushqeheni me ushqime të fermentuara (si perime të fermentuara me vitaminën K2 , djathë organik të papërpunuar) ose duke marrë një suplemente  me probiotik.  Hulumtimet e fundit tregojnë gjithashtu se rritja e konsumit  tuaj me  fibra mund të ndihmojë në parandalimin e diabetit. Në këtë studim, ata që kishin konsum më të lartë të fibrave (më shumë se 26 gram në ditë) kishte një rrezik 18 për qind më të ulët të zhvillimit të diabetit tipi 2 se ata me konsum më të ulët (më pak se 19 gram në ditë). Dietat me fibra mund të jenë mbrojtëse kundër obezitetit dhe diabetit, pasi ka të bëjë me aftësinë e baktereve të zorrëve tuaj për të tretur  fibrat. Kur ju hani ushqime me fibra si lakër fasule dhe perime të tjera, i shndërrojnë ato në acid butirik dhe acid prorionat,  të cilat janë acide yndyrore të përfshira në prodhimin e sheqerit. Vetëm për të qenë të sigurtë  për të marrë fibra duhet të hani perime,arra dhe fara.

 

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2016/03/23/ultra-processed-foods.aspx?utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20160323Z2&et_cid=DM100955&et_rid=1411615147

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s