Toyota C-HR (2017)

Karakter unik i Toyota C-HR  tregon një fleksibilitet që TNGA (Toyota New Global Architecture) jep për zhvilluesit e automjeteve në tre fushat kryesore të projektimit, fuqis motorrike dhe dinamikës, duke iu lejuar atyre për të dhënë një shërbim më të mire.

Si rezultat, Toyota C-HR qëndron shumë e vërtet për tiparet e përgjithshme të makinës që tërhoqi vëmendjen e publikut aq shumë në Paris në vitin 2014 dhe në Frankfurt në vitin 2015. Linjat e saj si dëshmi e vendosmërisë së projektuesve për të krijuar një stil që qëndron më vete në modelet e Toyota, dhe krijon një drejtim të ri në makinat për përdorim të zakonshëm.

Toyota C-HR gjithashtu sjell risi në modelet  e saj përmes futjes së një motorri hibrid. Duke përdorur sistemin e fundit hibrid 1.8 të Toyota, eksperienca e drejtimit të një C-HR përputhet në mënyrë të perkryer me jetën modern urbane, dhe përshtatet me nivelin e efikasitet  në makinat për përdorim të zakonshëm.

Së fundmi, të udhëhequr nga vizioni i shefit të inxhinjerëve Hiroyuki Koba “reagimi,karakteri linear dhe logjika dimamike lëvizëse” e C-HR ka qenë të bëjë krahasim në saktësinë dhe kontrollin e përvojës në timonin e modelit C, në sajë të përsosjes së saktë të platformës së Toyota. Qëllimi ishte për të lejuar C-HR për të kryer shpejtesinë e tij në kthesa, me kontrolline shkëlqyer të  trupit të saj, duke dhënë rezultat jo vetëm mes trafikut të rënduar por edhe në rrugë të hapur, në mënyrë që i tejkalon standartet e makinave për përdorim të zakonshëm. Ai dëshiron të qëndrojë jashtë, dhe dëshiron të jetë i pari për të provuar përvoja të reja . Ai zgjedh stilin personal, dhe ai e sheh makinën e tij si një zgjatje e personalitetit të tij. Ai kërkon cilësi në çdo gjë që ai blen, dhe ai gëzon një makinë të mirë.

Toyota-C-HR-2017

Ai është një shofer i cili është nxitur kryesisht nga konsiderata emocionale.

Në përgjigje të shijeve dhe kërkesave të konsumatorit, Toyota C-HR paraqitet me një stil të veçant që sjell dinamizëm. Prodhimi i makinës qe i mrekullueshëm e cila u shfaq në Paris Motor Show në vitin 2014, e cila ka arritur qëllimin kryesor.

Tiparet e trupit me forma diamanti me timon janë projektuar për të theksuar forcën, struktura e e C-HR kombinon trupin e fuqishëm me pamjen elegante.

Në dijeni për kërkesat në treg për makinat për përdorim të zakonshëm,  ekipi i zhvilluesve të projektit ka vendosur që në fillim një qëllim për të arritur, dhe duan të përqëndrohen në një imazh të qartë mes konsumatorëve.

E parë nga një këndvështrim, kombinimi i C-HR dhe i formave si gurë të çmuar e ngjashme me sipërfaqen e lëngjeve dhe eleganca integrohen në një ekilibër delikat me saktësis dhe sensualitetit.

Pjesa e përparme paraqet një zhvillim të mëtejshëm sipas prioritetve të Toyotas në realizimin e një identiteti në projektim.

Llampat e ndriçimit përfshijnë drita LED  duke i dhënë C-HR një karakteristik të saj vizuale.

Parakolpi është i integruar me rrotat dhe ka një grille trapezoidale.

toyota 1             toyota 2

Toyota C-HR do të jetë i pajisur me një motor  që është i projektuar për të qenë i lirshëm në lëvizje ashtu siç e kërkojnë klientët.  Kjo gjen shprehjen e tij të plotë në timonin e versionit hibrid, karakteristikat e brendshme e të cilat garantojnë një udhëtim të qetë.  E pajisur me motorrin e fundit të gjeneratës, C-HR ka emëtimet e CO2 më pak se 90 g / km, e pakrahasueshme  në modelin e saj.

Me 122 HP (kuaj-fuqi), ky sistem motorik hibrid  është më efikas dhe i lehtë, dhe ofron performancë më të mirë se sistemi i mëparshëm. Ndryshimet e detajuara të projektimit të motorit kanë rezultuar në një efikasitet termik prej 40% – një performancë  për një njësi matjeje.  Komponentet e tjera hibridë të sistemit janë bërë më të lehtë dhe të vogjël, dhe janë ripozicionuar për paketim optimal, duke kontribuar më tej në qendrën e poshtëm të graviteti të makinës.

Nga ana tjetër, Toyota C-HR është në dispozicion me motor turbo 115 hp/85 kw në 1.2 litra, e cila u prezantua me Auris. Ajo vjen me një sistem automatik të ndërrimit të  shpejtësisë, e cila është zhvilluar për të përmbushur pritshmëritë në lidhje me europianët që janë të familjarizuar me kamiot automatike dhe manual.

toyota 3

Dizajni dhe zhvillimi i shasisë së Toyota C-HR ka marrë vëmendjen e plotë të kryeinxhinier Hiroyuki Koba, që është vetë një shofer i flaktë. Që nga fillimi i projektit, ai udhëtoi mijëra kilometra përgjatë rrugëve të Evropës për të kuptuar jo vetëm kërkesat e rrjetit rrugor, por edhe mënyrën se si evropianët drejtojnë makinën.

toyota 4

“Unë kam vënë re, për shembull, se evropianët kanë një stil shumë më fluid në drejtim, bazuar në një vëzhgim më të mprehtë të trafikut” vëren Hiroyuki Koba.

“Ata i shmangen pengesave duke përshtatur trajektoren dhe shpejtësinë e tyre dhe fokusohen për të vazhduar  me qëllim për një përparim efikas, ndërsa në vende të tjera në botë, qasja e preferuar është të ndalojnë.   Kjo na ka bërë që të punojë me ekipin tonë europian në ngarje me  saktësi në të gjitha aspektet e automjetit. Ne kemi kërkuar për të arritur performancën në një nivel më të mire me modelin C.”

Me një qendër të ulët graviteti, platforma e re e TNGA ka formuar një pikënisje ideale për të siguruar që të gjitha tiparet e shasis mund të jenë të dizajnuara për të marrë një përgjigje të menjëhershme dhe të natyrshme për veprimet e shoferëve.

Shefi i inxhinjerëve Hiroyuki Koba ka qenë i angazhuar në çdo vendim, duke siguruar se vizioni i tij “reagim, karakteri linera dhe përputhja” të vihen në jetë. Në mënyrë të veçantë, drejtimit hidraulik i timonit është projektuar të jetë krejtësisht linear i cili, së bashku me kufizimin optimal të lëvizjes, i jep Toyota C-HR një drejtim preçiz. Kufizimi i lëvizjes së trupit, të cilat në përgjithësi ndikojnë në makinat e larta në mënyrë të veçantë, gjithashtu ka një ndikim të drejtpërdrejtë në rehatin.

 

Në përputhje me strategjinë e Toyota për të demokratizuar pajisje të përparuara të sigurisë, C-HR do të jetë e pajisur me teknologji zakonisht të rezervuar për modele të larta.

Sistemi Toyota Safety Sense që do të ofrohet si standart për C-HR përfshin një sistem të parapërplasjes, sisteme alarmi, dhe sensor  për kalimtarët.

 

Toyota C-HR do të ndërtohet në fabrikën turke të Toyota Motor (TMNT) në Sakarya, Turqi. Kjo shënon herën e parë që një makinë hibride është prodhuar në vend, dhe bie në kuadër të prodhimit dhe shitjes në operacionet  e mëdha në  Europë të  Toyota Motor Europian.

Kjo do të jetë automjeti i tretë hibrid TIME në Europë, së bashku me  Toyota Motor Manufacturing në Francë (Yaris Hybrid) dhe  Toyota Motor Manufacturing në Mbretërinë e Bashkua në Burnaston, Derbyshire (Auris Hybrid dhe Auris Hybrid Touring Sport). Motori hibrid është prodhuar  në fabrikën e motorëve  Toyota Motor Manufacturing në Mbretërinë e Bashkuar në Deeside, Uells.

 

http://www.netcarshow.com/toyota/2017-c-hr/?ref=and

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s