Shefi ekzekutivi i Volkswagen: Europa duhet të marrë rol udhëheqës në transportin me elektricitet.

PI-VR GmbH vred 6.07

Që nga koha e poshtërimit publik për çështjen e naftës, ekzekutivi i Volkswagen ka patur shumë  për të thënë në lidhje me prodhimin e shumë automjeteve elektrike. Duke folur rreth mbrëmjes së organizuar nga kompania për Vitin e Ri, shefi ekzekutiv Matthias Müller premtoi se Grupi Volkswagen do të përqëndrohet në qëndrueshmërinë “më shumë se kurrë më parë”, dhe ka konfirmuar planet për të futur rreth 20 modele të rinj elektrike deri në vitin 2020. “Ne jemi duke përdorur krizën aktuale për të rindërtuar Grupin. Unë e ndjej forte mundësinë për të ndërtuar  një Volkswagen të ri dhe më të mirë. ”

Koha do të tregojë nëse interesi aktual i VW (Volkswagen) në makinat elektrike (EV) të çojë më shumë shitje në të ardhmen, por shumë vëzhgues të industrisë besojnë se shitja e më shumë makinave me emëtim zero është e vetmja mënyrë që kompania të jetë në gjendje për të përmbushur standartet e emëtimeve. Müller shtoi edhe një arsye për ndryshim: solidaritetin europian.

“Ne nuk mund tja lëmë fushën e lojës Silicon Valley, tha Müller. Evropa ka nevojë për të marrë drejtimin teknologjik, dhe se do të kërkojë bashkëpunim. “Përpjekjet e industrisë sonë nuk do të jenë të mjaftueshme. Një zbulim i vërtetë për transportin  me  elektricitet do të arrihet vetëm nëse politika, shoqëria dhe autoritetet punojnë së bashku më nga afër.”

VW-e-Golf-3

Ndërkohë, Grupi Volkswagen ka ristrukturuar organizimin e saj të zhvillimit të automjeteve, duke i ndarë linjën e saj në mesin e katër grupeve: makina të vogla, makina kompakte; të mesme dhe të plota. Seria e BEV (makina elektrike me bateri) do të drejtohet nga Christian Singer.

https://chargedevs.com/newswire/volkswagen-ceo-europe-needs-to-take-the-lead-in-electric-mobility/

autoyou.eu

Lini një Përgjigje

