Në përgatitje për makinat pa shoferë, shtetet filluan rregullimin rrugëve.

self-driving-google-car

Makinat e së ardhmes nuk mund të kenë nevojë për shoferët, por kjo nuk do të thotë se ata do të jenë të mjaftueshëm. Në fakt, ata mund të detyrojnë shtetet dhe qytetet për të përmirësuar rrugët e tyre dhe infrastrukturën e tyre. Se çfarë infrastrukture do të kërkojnë automjetet, kjo varet nga lloji i teknologjisë. Automjete me kontakt me rrjetin që komunikojnë me automjete të tjera, dritat e trafikut dhe sensorë të motit, për shembull, do të kërkojnë më shumë infrastrukturë se makinat me vetë-ngarje. Por edhe makinat pa shofer mund të kërkojnë përmirësimet rrugore. “Siç kemi ndërtuar rrugë të reja, a ka gjëra që duhen për të vënë në vend tani?” pyeti Kirk Steudle, drejtori i Departamentit të Transportit Michigan (MDOT).

Këtu ka një vështrim në atë që shtetet dhe lokalitetet tashmë kanë bërë për të akomoduar makina pa shoferë dhe automjete të lidhura me wireless.

 

Përmirësimi shenjave rrugore.

“Shenjat e rrugëve  janë një e vërtetë e lehtë”, ka thënë Steudle. Por diçka që mund të jetë e nevojshme për të përmirësuar. Makinat pa shoferë mbështeten në kamera, radar dhe  harta për të përcaktuar se ku janë ata. (GPS, të paktën tani për tani, nuk është mjaftueshm e saktë për të mbajtur makina në rrugë.) Këto kamera përdorin shirita dhe shenja të tjera në trotuar për të kuptuar mjedisin përreth tyre,   por cilësia dhe qëndrueshmëria e këtyre shenjave mund të ndryshojnë në masë të madhe.

Pasi Delphy, një prodhues i pjesëve të makinave, e mori automjetin e saj pa shofer në një udhëtim ndërshtetëror, zyrtarët i thanë Steudle se pavarësisht standardeve nominalisht uniformë në të gjithë shtetet, shenjat e rrugëve  ishin në fakt të gjithë të ndryshëm.

Edhe brenda një shteti, standardet mund të ndryshojnë. Prodhuesit e makinave vunë re kur ekipet në autostradat e Miçigan në një rajon nisën të lyenin linjat e korsive, për shembull, pyetën Steudle nëse kjo do të jetë standard të ri të gjithë vendin. Kjo ishte hera e parë Steudle kishte dëgjuar për këtë. “Infrastruktura e vështirë, kalldrëmi dhe shenjat e rrugë, “, tha ai.

“Ne duhet të, sinqerisht, vetëm të kujdesemi më mirë për atë, dhe ajo duhet të jetë prioritet.”

 

Bërja e makinës që të flasi për makinën.

 

Automjetet e lidhur me internet nuk mund të komunikojnë me dritat e semaforit  dhe sensorët e trotuareve  nëse këto mjete transmetojnë informacionin e tyre. Këto pajisje të trafikut, nga ana tjetër, mund të përfitojnë nga informacioni nga automjetet e lidhura me internet.  Për shembull, ata mund të përcaktojnë se sa kohë një sinjal duhet të kthehet në të gjelbër përpara se shoferët të lëvizin. Shteti i Miçiganit, Universiteti i Miçiganit dhe qyteti i Ann Arbor kohët e fundit kanë vënë idenë e mbledhjes së më shumë të dhënave  në prova. Për më shumë se një vit, rreth 2.800 automjete të lidhura në rrjet  udhëtuan rrugëve të Ann Arbor-së, shpërndanë informacionin me semaforët  e qytetit dhe sensorët rrugorë. Edhe pas përfundimit të programit pilot, qyteti ka mbajtur lidhjen me infrastrukturën e rrjetit të saj.

Rezultati ishte një sasi e pabesueshme e të dhënave për tu ruajtur dhe analizuar, tha Craig Hupy, administrator i shërbimeve publike  për Ann Arbor. Qyteti ka ndërtuar jashtë rrjetin e fibrake otike për të trajtuar të gjitha informatat. I njëjti rrjet mund të përdoret për sirenat e uraganeve  të qytetit, infrastrukturës ujore dhe madje edhe në disa  shkolla.

Zgjerimi i rrjetit do të jetë shitje e vështirë, tha Hupy, por tani shefi kryesor i financave të qytetit pyet nëse departamenti i punëve  publike ka  shtuar kapacitetin dhe nëse ajo do të jetë e mjaftueshme.

“Ndërtoni më shumë sinjale komunikimi sesa ju mendoni se duhen përdorur” këshillon ai.

Natyrisht, një rrjet fibrash optike të fuqishme nuk ka ardhur  lirë. Steudle, drejtori MDOT, tha se shtetet dhe qeveritë lokale do të duhet të punojnë me kompanitë private të komunikimit për të kuptuar se si të zgjerojnë rrjetet e të dhënave të trafikut.

“Nuk ka asnjë mënyrë që ju të vendosni njësi matëse në rrugë në çdo çerek miljeje gjatë gjithë rrugëve të vendit” tha ai. “Kjo nuk do të ndodhë.”

Steudle gjithashtu paralajmëroi se qeveritë të instalojnë pajisjet e lidhjes në rrjet të nevojshme për tu ruajtur   atë që  teknologjitë e prodhuesve të makinave  janë duke përdorur tani dhe se çfarë kanë në plan të përdorin në të ardhmen. “A do të kenë teknologjinë e fundit?Janë të mirëmbajtur? Janë të hapur? Pyet ai. “Gjëja më e keqe që do të ndodhë është nëse dikush do të blej versionin e Betamax e një sistemi të kontrollit të trafikut”, duke iu referuar formatit të dikurshëm të  video kasetave që u eklipsuan nga formati VHS.

 

Zhvillimi  i aplikacionit

 

Kolorado ka nisur dy përpjekje për të sjellë të mirat e makinave të lidhur me rrjetin me një korridor kyç. Qëllimi është për të përmirësuar sigurinë dhe për uljen e dyndjeve përgjatë pjesës  ndërshtetërore  që lidh Denver me vendpushimet e skive malore. Zyrtarët e shtetit thonë se bllokimet në atë shtrirje kushtojnë 1 miliard $ në vit në produktivitetin e humbur. Një nga nismat e reja të shtetit ka për qëllim të pajisë 1.000 automjete me Apps smartphone që do të mbledhin informacion rreth rrugës dhe komunikacionit, në të njëjtin mënyrë që  Apps Google Maps dhe Waze tashmë kanë bërë. Por Kolorado dëshiron të shkojë një hap më tej dhe të zhvillojnë një komponent që do të njoftojë shoferët për problemet me alarme me zë. Qëllimi është për të bërë app të dobishëm pa   u bërë shumë i bezdisshëm. “Kjo është një gjë që të jetë në gjendje për të vendosur këtë lloj të teknologjisë. Kjo është një tjetër gjë për publikun për ta përqafuar atë, “tha Amy Ford, drejtor i komunikimit për Departamentin e Transportit në Kolorado (CDOT). “Kjo do të jetë një pjesë e madhe e këtij plani pilot.” Departamenti do të ketë flotën e vetë (të tilla si automjetet si automjetet e mirëmbajtjes së rrugëve) dhe kamiona komercialë me radiotransmetuese me rreze të shkurtër, teknologjinë e komunikimit  për automjetet e lidhura . Këto mjete kryesisht do të ndajnë llojin e informatave të mbledhura nga Apps smartphone, por një borëpastruese disa do të jetë të pajisur me sensorë. Sensorët, së bashku me pajisjet monitorimit të rrugëve, mund të ndihmojnë zyrtarët të zbatojnë ligjet për zinxhirët e gomave. CDOT shpreson të hap programet e saj dimrin e ardhshëm. “Në pamje të parë , kur të kombinohen këto programe, ju jeni duke marrë një mjedis me të dhëna të pasur”, tha Ford.

 

http://www.governing.com/topics/transportation-infrastructure/gov-driverless-cars-states-infrastructure.html

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s