Menaxhimi i parkimeve: zgjidhje të reja për problem të parkimit për automjetet.

Libri i Donald Shoup “Kostoja  e lartë e parkimit të lirë”u prezantua për planifikuesit urban të qytetit për kompleksin dhe rëndësinë e planifikimit për parkimin e makinave. Edhe pse shpesh janë marrë për të mirëqena,detajet e rregullave të parkimit në fakt mund të kenë ndikime në jetën e qytetit, nga reduktimi i trafikut dhe ndotjes e deri në rritjen e të ardhurave vendore. Në pjesën e parë e tri serive për parkimin, Todd Litman, autor i “Praktiva më të mira mbi menaxhimin e parkimeve” dhe drejtor ekzekutiv i Institutit të Politikave të Transportit “Victoria”, diskuton strategjitë  e menaxhimit të parkimeve dhe se si ata mund të përdoren për të përmirësuar qytetet. Vite më parë, këngëtarja Joni Mitchell u ankua se “Ata kanë parajsë të shtruar dhe parking”. Kjo këngë rezonon, sepse ka kaq shumë për tu mos pëlqyer në lidhje me parkimin. Parkingjet janë konsideruar përgjithësisht lloji më pak joshës dhe më të dëmshme për mjedisin dhe përdorimin e tokës. Zgjidhje të reja mund të ndihmojë të pajtojë këtë konflikt.

Menaxhimi i parkimit përfshin politikat dhe programe të ndryshme që rezultojnë në përdorimin më efikas të burimeve të parkimit. Kjo do të thotë, për shembull, që një strukturë parkimi shërben për përdorime të shumta, që hapësirat më të përshtatshëm janë të menaxhuara për të favorizuar përdorime prioritare (si lindjeve dhe ndërhyrjet e shpejta), dhe që shoferët lehtë mund të marrë informacion mbi vendndodhjen e parkimit dhe të çmimeve. Kjo i zë frymën shumë vlerave nga çdo hapësirë parkimi dhe ul sasinë e parkimit të nevojshme për ti shërbyer një zone. Planifikimi i parkimit konvencional ka tendencë të përqëndrohet kryesisht në sasi. Ai supozon se kur është fjala për parkim, më shumë është gjithmonë mirë, dhe kurrënuk mund të jetë shumë. Ky lloj planifikimi mbështetet kryesisht në kërkesat bujare për parkimet minimale dhe subvencionet publike për të siguruar furnizim me bollëk të parkimit. Menaxhimi i parkimit fokusohet në mënyrë të barabartë në cilësi, të tilla si lehtësinë e marrjes së informacionit të parkimit, komoditetin dhe sigurinë e ecjes  nga një hapësirë parkimi për destinacionet dhe atraktivitetin dhe sigurinë e objekteve të parkimit. Praktikat e tanishme të planifikimit të parkimit janë joefikase dhe shpesh joefektive në zgjidhjen e problemeve të parkimit. Kërkesat minimale të parkimit priren të jenë të tepërta, sepse ata janë zakonisht të bazuara në anketat kërkesës kryera në vende të varura nga makinat, dhe kështu të kërkojë më shumë parkim se nevoja në zona me opsione të mira udhëtimi, përdorimin e arritshme të tokës, apo programeve të transportit dhe menaxhimit të parkimit. Megjithatë, ky sipërbollëk i furnizimit nuk i eliminon problemet e parkimit sepse hapësirat janë shpesh në dispozicion për përdorime prioritare ose janë të vështirë për të hyrë. Problemi i vërtetë nuk është furnizimi i pamjaftueshëm, është menaxhimi i paefektshme. Furnizimi i tepërm parkimit  imponon kosto të mëdha shoqërore. Një hapësirë parkimi tipike urbane ka një vlerë vjetore prej  600 në  1.200 $. Vlerësohet se janë rreth pesë hapësira parkimi për çdo automobil në rrugë, që arrin në rreth 3.000 $ në vlerë vjetore. Me fjalë të tjera, për çdo dollar që konsumatorët shpenzojnë mbi një automobil, dikush i kushton gati 50 cent për parkim. Sepse konsumatorët të paguajnë për këtë parkim në mënyrë indirekte, ata kanë tendencë të përdorin atë në mënyrë efikase, duke rezultuar në më shumë kërkesa në parkim, më shumë pronësisë së mjetit dhe më shumë kilometrazhin e automjeteve se është mundur  ekonomikisht.

Praktikat e tanishme të planifikimit të parkimit  kanë tendencë për të krijuar një profeci vetë-përmbushje e furnizimit të tepërt parkimit, nënvlerësimin (rezultatet e furnizimit të bollshëm në parkim të lirë) dhe rritjen  varësis ndaj automobilave, e cila rrit mëtej kërkesën e parkimit. Këto praktika janë gjithashtu të pabarabartë ku ata detyrojnë ata që nuk janë drejtues mjeti për të subvencionuar kostot e parkimit, të zvogëloj mundësitë e udhëtimit për ata që nuk janë shoferë, dhe për të përballuar strehimin. Përshkruar më shumë pozitivisht, menaxhimi i parkimit mund të ofrojë përfitime të rëndësishme ekonomike, sociale dhe mjedisore. Ka mënyra më të mira për të përcaktuar se sa parkuar  në një vend të caktuar. Rregulloret e parkimit mund të jetë më të sakta (duke reflektuar faktorët gjeografike dhe demografike – të tilla si përdorimit të tokës dhe nivelet e të ardhurave të banorëve – që ndikojnë në kërkesën për parkim) dhe fleksibël (lejon kërkesat që duhet të reduktohet në këmbim për zbatimin e strategjive të ndryshme të menaxhimit, të tilla si ato të përshkruara më poshtë, të cilat nxisin përdorimin më efikas të furnizimit). Kjo mund të reduktojnë ndjeshëm numrin e hapësirave të parkimit të nevojshme për të kënaqur kërkesat, për të përmirësuar komoditetin e përdoruesve dhe shpërblen konsumatorët dhe bizneset që reduktojnë kërkesën e tyre për parkim. Menanixhimi i parkimit nuk është as misterioz, as veçanërisht i vështirë.

kiunsys-auto-you-tiranamars-2016-12-638

Ka më shumë se dy dyzina për të zgjedhur, duke përfshirë ato që:

-Rritjen e efikasitetit në parkim duke ndarë, regullimin dhe çmimin; përdorimin e mjediseve të jashtme të parkimit; zbatimin e planeve të parkimeve jashtë kufijve; përmirësimin e informacionit të përdoruesve; dhe për të përmirësuar ecjen dhe çiklizmin.

– Ulja e kërkesës së parkimit duke inkurajuar përdorimin e mënyrave alternative të transportit dhe të zhvillimit më shumë të arritshëm të përdorimit të tokës.

-Përmirësimi i zbatimit dhe kontrollin e rregullave të parkimit, dhe për të adresuar përhapjen probleme që ndodhin.

-Përmirësimin e hartimit të objektit të parkimit dhe funskionimin, për të përmirësuar lehtësinë e përdoruesit dhe sigurinë, dhe për të zvogëluar ndikimet negative.

Shumë prej këtyre strategjive janë të njohura, dhe të gjithë janë zbatuar me sukses. Megjithatë, ata nuk janë duke u zbatuar në shkallën e justifikuar nga përfitimet e tyre të rëndësishme, sepse praktikat e tanishme të planifikimit theksojnë zgjidhje të furnizimit dhe zgjidhjet e menaxhimit të trajtojnë si një mjet i fundit, që do të zbatohet vetëm kur ajo është veçanërisht e e vështirë për të zgjeruar mjediset e parkimit. Për shembull, kur vlerësimin e zgjidhjeve të mundshme të problemeve të parkimit planifikuesit shpesh u dalin  shpenzimet indirekte që rezultojnë nga zgjerimin i objektit të parkimit, të tilla si rritja e kostove të menaxhimit të ujërave të shiut, rritjen e shtrirjes, dhe aksesit të reduktuar për këmbësorë, dhe kështu të nënvlerësojnë përfitimet e plota të zgjidhjeve të menaxhimit.

 

Edhe pse strategjitë individuale të menaxhimit të parkimit shpesh kanë efekte modeste, efektet e tyre janë grumbullues. Një kosto efektive, programi i integruar i menaxhimit të parkimit mund të zvogëlojë kërkesat e parkimit 20-30%, ndërsa përmirësimin e komoditetit të përdoruesit dhe duke ndihmuar për të arritur objektivat e tjera të planifikimit, të tilla si mbështjetjen e zhvillimit kompakt duke inkurajuar përdorimin e e mënyrave alternative të transportit, dhe rritjen e zhvillimit.

Autor  Todd Litman

Përktheu Ertan Gogo.

 

http://www.planetizen.com/node/19149

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s