Makina elektrike 2050 Motors IBIS

Motors2050_ibisRFQ600x400

Prototipi  2025 Motors Ibis elektrik.

Ekspertët kanë akuzuar 2050 Motors, Inc, një tjetër kompani kineze se kërkon të pushtojë tregun amerikan të makinave, për klonimin e Tesla Model S, por presidenti Michael Hu po i mohon fuqimisht akuzat e tilla. Edhe pse ka ngjashmëri të dukshme në stil, ai argumenton se Ibis, si gjithë makinat elektrike ndryshon dukshëm  nga pasardhesi i tij i Silicon Valley. “Unë do të doja të sqaroja disa nga komentet e internetit që e përshkruan Ibis si një imitim i Tesla Model S. Njerëz të painformuar kanë deklaruar se emblema Ibis është “prodhim pa leje” i stemës së Tesla. Është me të vërtetë për të ardhur keq se të dy emblemat janë të ngjashme. Faktorët në vijim unë mendoj se janë më të rëndësishme:

“Trupi Ibis është i ndërtuar tërësisht prej fibrave të karbonit që është pesë herë më i fortë se çeliku dhe një e treta nga pesha. Trupi Tesla është fabrikuar nga fletët e aluminit.

“Edhe pse trupi Tesla është bërë nga alumini, Ibis është të paktën 800 herë më i lehtë të cilin të gjithë e dinë se do të sjellë kilometrazhin më të mirë, sidomos në kushtet e udhëtimit në qytet.

“Pika tjetër e rëndësishme është se trupi me fibra karboni i Ibis ndodhet në kornizë alumini dhe jo në fleta alumini.

Ibis do të vijë me një paketë baterish prej 72 kw/h dhe do të jetë me çmim 59,500. Planet për shpërndarjen nuk janë bërë të ditura.Motor ibis

http://evworld.com/news.cfm?newsid=35078

 

Lini një Përgjigje

