Gizmag paraqet Lightning LS-218 :Motorri më i shpejtë në botë.

Majin e kaluar, kur Gizmag paraqiti “të tmerrshme, të shpejtën” Lightning LS-218, unë thashë: “Në qoftë se unë do të marrë një motor për një prove, kjo do të jetë në krye të listës.” “E pra, pas një udhëtimi 17 orësh rreth globit, unë kam tani Lightning. Me tre here më shumë kuaj fuqi dhe 70 % fuqi rrotullimi se SR Zero, e cila në vetvete është motor  i fuqishëm,  LS-218 është mbret i një modeli të ri të motorrëve elektrik, projektuar për të qenë më e mira në perfomancë. Drejtimi i saj ishte një nga përvojat më ekstreme të jetës sime.

gizmag 2gizmag 3gizmag 4gizmag 5

Që në minute e parë që e pashë Lightning LS-218, e dija se unë do ta drejtoja atë. Kjo është një fakt sesi motori elektrik tejkalon çdo gjë që punon me naftë.

 

Kjo e bënë atë 200 kuaj-fuqi,një numër qesharak, por tani ne jemi mësuar me atë që është supermotori në ditët e sotme. Por, duke qenë elektrike, kjo e bën një me fuqi rrotullimi 70 % më shumë se një supermotorr me benzinë që ju mund të bleni.

Me një structure aerodinamike  dhe dhëmbë të vogla në rrotat e pasme, ajo regjistroi një shpejtësi maksimale 218 milje në orë (351 km / h) mbi Bonneville Salt Flats, duke e bërë atë motorrin më të shpejtë të prodhuar në botë. Tani, ne mund të argumentojmë në lidhje me faktin se prodhuesit kryesorë të motorëve kanë kufizuar shpejtësinë në  rreth 180 milje në orë (290 km / h), si pjesë e një “marrëveshjeje zotërinjsh”, në mënyrë që të mos zemërojë qeveritë në marrjen e vendimit për tyre, por fakti mbetet se kur LS-218 nxituan kundër motorit me  benzinë deri Pikes Peak në vitin 2013, duke  shkatërruar çdo gjë tjetër nga më shumë se 20 sekonda.gizmag 6

Deri tani, lexuesit e rregullt do të mendojnë se unë po them marrëzira në lidhje me motorët elektrik, por Që SOT,  LS-218 është më e mira. Në qoftë se unë isha i habitur nga performanca e SR Zero, vetëm paramendoni se çfarë ky motor Lightning mund të bëjë me tre herë më shumë kuaj-fuqi dhe dy të tretat më shumë force rrotullimi. Fakti që ajo ishte gati 17 orë larg nga unë në një aeroplan ishte i parëndësishëm; Muhamedi do të vinte në mal.

Njëherë që qëndrova në SHBA, ishte e vështirë të vije në kohë për të biseduar Richard Hatfield, themelues i  Lightning dhe CEO (shef ekzekutiv).  Kompania është e vogël për momentin, ka vetëm 10 të punësuar në hapësirën e saj të fabrikës San Carlos disa blloqe poshtë nga ku Elon Musk filluoj Tesla. Pra, Hatfield është i zënë me prodhimin dhe programin e garave   Lightning. Unë kam qenë i mahnitur dhe i lehtësuar, kur ai dhe gruaja e tij Jojo rënë dakord të sakrifikojnë pasditen  e diel për të treguar mua rreth objektit, të ulen për një intervistë dhe të më    hedhin  çelësat për një udhëtim me LS-218.

gizmag 7

LS-218 është edhe më e mirë duke e parë afër fizikisht sesa në foto.

Motorri ka fibra karboni në trupin  e saj me ngyra blu dhe argjend, me linja të hijshme me tetë fenerë, me një serbator të gjerë.

Çmimi i saj mund të shkojë 38800 $.gizmag 8

Ekrani i Aim MXL, është krijuar për gara. Takometri kujton juve se e keni arritur shepjtësin 100 milje për orë.

Në interes të sigurisë, ka dy drita sinjalizuese. Njëra është në të majtë, tjetra në të djathtë.

gizmag 9

http://www.gizmag.com/lightning-ls218-review-ls-218/36470/

Lini një Përgjigje

