Çiklistët mund të jenë duke përdorur motorët e fshehur për ti ndihmuar për tu ngjitur në kodra.

cyclocross-afp

Çdo gjë që ajo vazhdon të arrijë në çiklizëm, Femke Van den Driessche do të mbetet një shënim në historinë e sportit. Pas një garë të shtunën, zyrtarët zbuluan një motor të fshehtë në biçikletën e  belges. Pas viteve të spekulimeve rreth “dopingut “, ky ishte zbulimi i parë i një motori në një garë.

Një 19-vjeçare, i cili ishte favorit për të fituar garën Under 23 World Championship në Belgjikë, iu këput një zinxhir dhe duhej të ecte gjatë gjithë rrugës. Nuk kishte asnjë medalje. Por një kontroll rutinë zbuloi pajisjen. Lidhur me një buton i fshehur në timon, motorrët janë të dizenjuar për të ndihmuar  çiklistin.

Van den Driessche protestoi për pafajësinë e saj, duke këmbëngulur se ishin vetë mekanikët që e kishin lejuar. “Ka qenë një gabim,” tha ajo, duke qarë.

Pavarësisht se çfarë ndodh me çiklisten, sporti është duke iu përgjigjur realitetit të një lloji të ri të mashtrimit si ajo që vazhdon të dalë nga doping.

“Unë nuk jam i befasuar se çfarë njerëzit janë duke bërë,  ajo ofron një avantazh të dukshëm”, thotë Michael Hutchinson, garues britanik  në pension dhe autor i Faster (Shpejtësi), një libër në lidhje me shpejtësin në çiklizëm. Testime më të sofistikuara për dopingun, shton ai, “i shtyn njerëzit  drejt motrëve”. Pas dopingut në kohën e Armstrong, qeveria botërore e sporteve UCI, u zjgua nga kërcënimi i motorëve.    Në vitin 2010, garuesi  zviceran Fabian Cancellara hodhi poshtë thashethemet se ai kishte përdorur një motor. UCI e mbështeti atë, por filloi të ndryshojë regjimin e tij të inspektimit. Mekanizmi ngjitej në trupin e mjetit vitin e kaluar, kur zyrtarët testuan dhjetra biçikleta, duke përfshirë Chris Froome-së në Tour de France. UCI tani është duke përdorur zbulimin e së shtunës si një paralajmërim. “ Ne duam që pakica që mendojnë mashtrimin, ta dijnë se nuk ka vend për tu fshehur”, tha presidenti i saj,  Brian Cookson, në Tweeter dje. Çdo garues që kapet tani  me një motor në një garë të madhe do të duhet të jetë veçanërisht i trashë, por pajisjet nuk janë të destinuara për ta.

Firma austriake Vivax Assist filloi shitjen e motorëve për çiklistët 10 vjet më parë, dhe është përfshirë në akuzat e bëra kundër Cancellara. “Ne prodhojmë motor  për shembull, për  çiftet që duan të pedalojnë së bashku”, thotë Ulrike Treichl i VIVAX. “Ne gjithashtu kemi klientët që kanë probleme shëndetësore dhe e duan për të qëndruar me një grup. Ne nuk duam të ndihmojmë askënd që  mashtron. ”

bike-cheat

Harry Gibbings, një figurë me rëndësi në industrinë britanike të sporteve me bazë në Monako, është gati për të nisur Biçikleta Typhoon, i cili ndërton vetë biçikletën e tij me motor të fshehur.  David Coulthard, ish-shofer garash, zotëron një prototip, e cila duket si çdo biçikletë tjetër në rrugë. “Për shkak të ngarkesës së punës së tij ai nuk mund të trajnohet gjithmonë sa ai dëshiron,” thotë Gibbings. “Por me Typhoon tij ai ende mund të qëndrojnë me profesionistë kur  nget me të.” Bateritë mund të jenë fshehur brenda një shishe pijesh të maskuar apo në një qese nën shalë. Por Gibbings thotë se fshehja vetëm kënaq kërkesën në mesin e çiklistëve të cilët dëshirojnë për të vajtur  në shëtitje. “Në fund të fundit ne thjesht duam që shumë njerëz të merrem mebiçikleta,” thotë ai. Ai ka plane për të vepruar në treg ku Typhoon kushton 8000 £. Gibbings thotë një biçikletë motorizuar nuk ka vend në një garë të organizuar. Por madje të dielën në mëngjes në Surrey Hills, a nuk i bëjnë  biçikletat me motor të fshehur të jenë kundër frymës së sportit? “Kjo nuk më mërzit mua,”thotë Hutchinson, “por unë mendoj se ndjenja e përgjithshme në Britani është ndoshta se kjo nuk është pranueshme”.

 

http://www.independent.co.uk/sport/cycling/cyclists-may-be-using-hidden-motors-to-help-on-the-hills-a6847566.html

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s