Tragete me hidrogjen për zonën e gjirit, dhe tragete me elektricitet në Norvegji.

Flota e trageteve Red and White, San Francisco.

Makinat me hidrogjen po përshkojnë rrugët në Kaliforni në numër të vogël, dhe së shpejti një ose më shumë tragete do të përshkojnë ujërat e saj. Sandia National Laboratories dhe kompania Red and White kan në plan të operojn me një traget e cila ka si bazë lënd djegëse me hidrogjen në gjirin e San Francisco. Projekti gjithashtu do të kërkojë stacionin  e karburantit me hidrogjen më të madhe  në botë, shprehen partnerët. Ajo është quajtur SF BREEZE(nga akronimi në anglisht për “anija Gjiri i San Francisco me energji të rinovueshme me emëtim zero, dhe anija është ndërtuar me këtë qëllim pa qenë e nevojshme te konvertohet një anije e zakonshme në anije elektrike.Modifikimi i një trageti normal egzistues nuk do të ishte shum praktike. Lënda djegëse me hidrogjen do të jetë më e rend sesa një me djegie të brendshme të sistemit shtytës, kështu që një nga qëllimet e projektit do të jetë për të krijuar një dizajn të përshtatshëm për të mbajtur atë.Trageti do të jetë i shpejtë – madje do të konkuroj me makinat, transportin publik, dhe anijet e tjera. Financimi për një studimit të fizibilitetit do të jepet nga Administrata Detare e SHBA, ndërsa firma  Elliot Bay Design Group do të hartojë anije, me kontribut nga Garda Bregdetare e SHBA dhe Byroja e Anijeve. Ata pretendojnë se anijet e karburantit me hidrogjen do të zvogëlojë jo vetëm ndotjen e ajrit, por edhe të zvogëlojë rrezikun e ndotjes së mjedisit nga derdhjet e karburantit. Natyrisht, si makina me hidrogjen, një traget me hidrogjen do ti duhet një burim i hidrogjenit. SF BREEZE do të konsumojnë përafërsisht 1000 kg (2,204 paund) të hidrogjenit në ditë, dhe do të mbështetet nga një stacion që mund shpërndajë 1.500 kg (3,306 paund) në ditë.

Trageti i kompanis Red and White.

Kjo do ta bëjë këtë stacionin më të madh në botë të karburantit me hidrogjen, thonë zyrtarët. Ajo gjithashtu do të jetë i pari i këtij lloji për të mbështetur transportin  tokësor  dhe atë detar. Mbështetësit e programit shpresojnë se shpenzimi në shkallë të madhe të hidrogjenit do të ulë çmimet e përgjithshme në tregun lokal. Pas një studim fillestar të fizibilitetit është e përfunduar projektimi dhe ndërtimin i tragetit dhe stacioni i furnizmit do të fillojë punën. Palët e përfshira nuk kanë diskutuar një afat kohor për nisjen e shërbimit të trageteve me hidrogjen, por vuri në dukje se ata do të duhet të sigurojë fonde shtesë për të për të vazhduar projektin.

Anija me energji elektrike Amper  në Norvegji.

Ndërkohë, në Norvegji, trageti me bateri hyri në shërbim muajin e kaluar.Ndërtuar për operatorin e trageteve Norled nga ndërtuesi norvegjez i anijeve Fjellstrand,trageti mbulon një distanc prej 6 kilometrash (3.6 milje) me itinerar 34 herë në ditë.

Bateria e anijes Amper.

Çdo udhëtim merr rreth 20 minuta – por konsumon vetëm 150 kWh energji në rrugë. Tragetet elektrike shihen si provë e parë të një teknologjie që mund në fund të fundit të plotësojnë nevojat e më shumë se 50 rrugëve ekzistuese të trageteve. Siemens dhe Norled së bashku kanë ndërtuan tre pako bateri, secila prej 260 kilovat-orë energji. Një ndodhet barkë; dy të tjerët janë të vendosura në kalatat  në fund të çdo  rrugë. Rrjeti lokal është i dobët sa baterit e kalatave janë të ngarkuar nga rrjeti gjatë gjith kohës, atëhere kur anijet funrozohen kur vijnë në port. Kjo paketë  plotësohet direkt nga rrjeti natën, kur shërbimi ka ndaluar dhe kërkesa është në më e ulët. Kostoja e energjisë për drejtimin e rrugës ka rënë 60 për qind, u shpreh Norled, dhe konsumi i përgjithshëm vjetor elektrike është llogaritur në 2 milion kWh energji. Një traget tradicionale me naftë në të njëjtën rrugë do të digjte të paktën 1 milion litra naftë çdo vit, emeton 15 tonë metrikë të oksideve të azotit dhe 570 ton të dioksidit të karbonit, me efektet e  gazit serë.

Bateria e anijes Amper.

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s