Paneli drejtues i FTC (Komisioni Federal i Tregtisë) merr në konsideratë shitjet e drejtpërdrejta të makinave.

Tesla-store-Ming-yen-Hsu-CC-BY-ND-2.0

Komisioni Federal i Tregtisë (FTC) në një mbledhje të fundit të panelit të ekspertëve në prodhimin makinave dhe të marketingut kanë marrë në konsideratë çështjen nëse prodhuesit e makinave duhet të lejojnë shitjen e makinave  direkt  tek konsumatorët. Për disa vite, Tesla ka zhvilluar një luftë me shoqatën e shitësve të makinave mbi këtë çështje, modeli i shitjes së drejpërdrejtë të kompanisë është lejuar në gjysmën e shteteve amerikane. Në të kaluarën FTC ka qenë në anën e Tesla, duke bërë thirrje për legjislacionin  të rishqyrtojnë rregulloret ekzistuese. Në panelin e diskutimit, përfaqësues nga Tesla, si dhe Elio Motors, një kompani që ka në plan të prodhojë një makinë tre-vendësh, u thanë FTC se kompanitë e makinave të reja nuk duhet të ndjekin modelin e ndërmjetësuesve. Avokati i Teslës, Todd Maron, argumentuan se klientët e Tesla kanë  shumë pyetje që nuk mund tu bëhen palëve të treta. “Klientët tanë duan një kohë të gjatë për të studiuar makinën,” tha Maron. “Ajo merr një kohë të gjatë për tu informuar ku në modelin me ndërmjetës nuk mund të bëhet”. Maron gjithashtu argumentoi se  agjentët e shitjeve të Tesla nuk mund të punojnë me modelin e drejpërdrejtë shitjes. “Nëse do të përdorim  në mënyrë hipotetike një tregtari ekskluzivitetin  në një shtet të caktuar, ne do të vazhdojmë të shesim  në internet dhe në shtetet fqinje. Nëse një tregtar e ngre çmimin e makinës, asnjë klient nuk do ta blejë atë, kur ata thjesht të vijnë tek ne për ta blerë atë më lire. Nga ana tjetër, analisti i industrisë së makinave   auto Maryann Keller dhe avokati i ndërmjetësuesve Paul Norman, argumentuan se modeli me ndërmjetësues është i mire për konsumatorët, sepse ajo promovon konkurrencën në mes të tregtarëve të makinave në të njëjtin qytet.

Keller gjithashtu argumentoi se makinat nuk janë si produkte të tjera të konsumit. “Ato janë thjeshtë kosto të lidhura me shërndarjen e objekteve 1814.369 kilogram, zënë një sipërfaqe prej  4.64515 metra katror dhe u janë shitur konsumatorëve me nevoja të ndryshme”. “Tregtarët e pavarur të veprojnë si avokatë për konsumatorët dhe të sigurojnë një prani lokale e cila është një vend i përshtatshëm për konsumatorët për të shkuar për të zgjidhur problemet e tyre”, tha zonja Norman.

https://chargedevs.com/newswire/ftc-panel-considers-direct-to-consumer-auto-sales/

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s