OPEC-u përballet me një kërcënim vdekjeprurës nga makinat elektrike.

Karteli i naftës është duke jetuar në një kohë të keqe, mesa duket politikat globale mbi energjinë kanë ndryshuar përgjithmonë.hydrogen car

OPEC mbetet sfidues. Varësia botërore për naftën  dhe gazin do të vazhdojë i pandryshuar për një çerek shekulli. Lëndët djegëse fosile do të përbëjnë 78%  të energjisë në botë në vitin 2040, pothuajse më pak se sot. Rivalët do të bëjnë zhurmë dhe do të shpenzojnë para. Rendi i vjetër i energjisë është ruajtur në xhelatinë.

Emetimet e CO2 do të të rriten sikur nuk ishte rënë dakort në një marrëveshje në saitine  klimës në Paris.

 

Mesazhi është se marrëveshja COP21 nuk është me rëndësi për industrinë e naftës. Premtimet nga udhëheqësit e botës për të ndryshuar në mënyrë drastike trajektoren e emëtimeve të gazrave sere para 2040, pa diskutuar “dekarbonizimin” nga 2070, jan nga 2070, janë injoruar.

 

Kërkesat globale për naftë bruto do të rritet me 18 milion fuçi në deri 110 milin nga viti 2040. Karteli ka nxjerrë parashikimin e saj afatgjatë prej 1 m b / d, por kjo është pjesërisht për shkak të rritjes së dobët ekonomike. Është një tundim për ta krahasuar këtë miopin e papatit  në  shekullin e 16. Raporti 407-faqesh lë mënjanë automjetet elektrike. Flota e makinave në botë do të rritet nga 1 miliard për 2.1bn gjatë 25 viteve të ardhshme . “Pa ndonjë  zbulim të madh në teknologji, automjetet me bateri elektrike nuk priten të fitojnë  pjesë të rëndësishme të tregut në të ardhmen e afërt”, ka thënë ajo. Makinat elektrike kushtojnë shumë shtrenjtë. Distanca është e shkurtër. Bateritë dëmtohen nga kushtet klimaterike.

 

OPEC thotë se shpenzimet e baterisë mund të bien nga 30-50 pc gjatë çerek shekullit të ardhshëm, por dyshon se kjo do të  jetë e mjaftueshme të bërë ndonjë ndryshim, për shkak të “rezistencës së konsumatorit”. Kjo është një thirrje e guximshme duke marrë parasysh se Apple dhe Google kanë hedhur burimet e tyre të mëdha në garë për makinën elektrike, dhe modeli i Tesla do të jetë në treg në vitin 2017 për rreth 35000. Ford sapo ka njoftuar se do të investojë  4.5 miliard $ në makinat elektrike dhe hibride, me 13 modele për shitje deri në vitin 2020. Volkswagen do të zbulojë ” koncept  krejtësisht të ri për makinat” muajin e saj të ardhshëm, duke premtuar një epokë të re të “transporti elektrik të përballueshëm në distancë të gjatë.” Raporti i OPEC është po aq indiferent për  vendimin e  Toyota për të vënë bast të ardhmen e saj në makinat e karburantit me hidrogjen, duke filluar me Mirai. Duhet të kishte menduar se një vendim i kompanisë më të madhe në botë makinave për t’i dhënë fund të gjithë prodhimit të makinave me naftë dhe benzinë deri në vitin 2050 mund të jetë një thirrje zgjimi. Goldman Sachs pret rritje prej 22 % të tregut global brenda një dekade, me shitjen e 25 milion në vit, dhe deri atëhere, gjigandët e makinave do të mendohen  dy herë para se të investojnë  me para në motorët  me djegje të brendshme . Pasi masa kritike është arritur, nuk është e vështirë të imagjinohet një ndryshim me shumicë për elektrifikimin në 2030. Goldman vë bast se kostot e baterive do të bien nga 60%  gjatë pesë viteve të ardhshme.

 

Kjo është një botë tjetër nga parashikimi i OPEC. Një ekip i kimistëve në Kembrixh shprehet se ka krijuar një lloj baterie me litium me efikasitet 90%, në gjendje të përshkruaj rrugën nga Londra në Edinburg me  një karikim të vetëm. Ajo premton për të ulur shpenzimet nga katër të pestat, dhe mund të jetë në rrugë brenda një dekade. Nuk është tani një garë globale për të fituar çmimin e baterisë. Departamenti amerikan i Energjisë po financon një projekt nga universitetet e Michigan, Stanford, dhe Çikago, në bashkëpunim me laboratorët kombëtarë Argonne dhe Lawrence Berkeley. Agjensia japoneze e shkencës dhe teknologjisë ka projektin e vetë në Osaka. Koreja e Jugut dhe Kina janë mobilizuar qendrat e tyre kërkimore. Rregullatorët i ndrydhin dhe ndryshojnë shpejtë rregullat e energjisë globale. Instituti Grantham në Shkollën Ekonomike të Londrës numëron 800 politika  dhe ligje që synojnë frenimin e emetimeve të gjithë botën.electric hill

Goldman Sachs thotë se model për tu parë është Norvegjia, ku automjetet elektrike tashmë komandojnë 16.3% të tregut.  Ndryshimi është nxitur nga përjashtimet tatimore, si dhe një shumicë stacione furnizimi.

Kalifornia është duke ndjekur shembullin. Ajo ka një objektiv të detyrueshëm 22% për automjetet brenda dhjetë vjetëve. Makinat e reja në Kinë do të duhen për të përmbushur standardet e emetimit të 5 litra në 100 km në vitin 2020, madje edhe më të rrepta se sa në Evropë.

Skema pilot e Pekinit për të promovuar makinat elektrike ka rënë, kryesisht për shkak se nuk ka ende vende për furnizim, por kjo do të ndryshojë së shpejti me racionimin drastik të lejeve për makinat me benzinë. Geely Automobile e Kinës synon të gjenerojë 90%  e shitjeve të tij nga automjetet elektrike deri në vitin 2020. Bill Russo nga Gao Feng Advisory në Shanghai thotë se Kina është gati të “shmangë” pjesën tjetër të botës dhe të bëhet epiqendra e makinës elektrike. OPEC nuk e mohon se marrëveshja e Parisit ndryshonë peizazhin e energjisë, por ata e shohin këtë si një problem në mënyrë rigoroze për industrinë e qymyrit.

 

Listat e tyre duken për të treguar se qymyri, gazi dhe të nafta së bashku do të lëshojnë 1.200 gigatonnes karboni nga viti 2040.

Besimi i Arabisë Saudite që të mund të vazhdojë  me biznesin si zakonisht në mesin e shekullit të 21-të është ajo e informon strategjinë aktuale OPEC e përmbytjeve të tregut bruto për të eliminuar rivalët. Raporti pranon se kjo është provuar të jetë një sipërmarrje e kushtueshme.

http://www.telegraph.co.uk/finance/economics/12065274/OPEC-faces-a-mortal-threat-from-electric-cars.html

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s