MAKINA E DUHUR

NUK ISHTE IE LEHTE TE ZHGJIDHJE…

faraday-future-ffzero1-concept_100540924_m

pavaresisht njohjes se larte te fushes se automobilizmit.

Makina elektrike eshte nje rruge e pa shkelur per kerkesat e transportit ne ditet e sotme.

perfshi ketu edhe faktin qe per projektin tone makina do te testohej ne kushte extreme.

Pra 24H service.

siperfaqja e operacionit eshte e favorshme pasi ne qytetin e tiranes gjatesia e rruges se pershkruar eshte 3.6 km. ndersa rrezja e operacionit nuk i kalon 5km(mesatare).

fare_distribution

cdo sipermarres i arsyeshem do te kishte zgjedhur hibride. pasi makina elektrike kufizon shume sherbimin dhe rrit koston fillestare si pasoje e kostos se sistemit te kullave.

por ishte e pamundur te benim kompromis me idealet tona

qyteti ka nevoje per ndryshime themelore (disa prej jush mund te mendojne se ndryshimet themelore kane te bejne me sheshimin e cdo gjeje qe egziston dhe ndertimin e modelit te ri) por ndryshimet themelore fillojne me menyren si i shikojme problemet, pamvaresisht se cilat jane ato ne tek TLM kemi menduar qe cdo problem ta zgjidhim duke perdorur gravitetin e vete problemit.

kete do e kemi shume te veshtire ta shpjegojme sa do skema dhe organigrama te te ndertojme.

keshtu qe menduam te marrim persiper gjithcka nga perllogaritjet e levizjeve te nje banori te pergjithsem ne qytetin e tiranes

Sherbimet e Saytaxi
Sherbimet qe ofrohen nga Saytaxi

probabilitetin e faturimit taxi

alternativat e sherbimit publik

Morrem persiper qe te vendosesim vete pas timonit te makines me te cilet taxistet tane do te kalojne gjysmen e jetes se tyre.

xhiron e pare e beme me 3i

Tirana Last Mile Short single page

xhiron e pare e beme me bmw i3

kolegu frances i cili po na priste ne stacion kishte ardhur me nje bmw i3

pamvaresisht se une dhe koleget e mi kishim udhetuar deri ne france per te provuar produktet e renaultit.

pikesynimi yne ishte renault zoe pasi qellimi ishte drejtuar drejt makines elektrike me te lire.

diten e neserme pas nje mengjesi tipik francez tek hoteli-Dyqan (i shitesit tone francez)cili perdorte nje shtepi te vjeter per te ushtruar profesionin e tij (profesioni kombinimi me interesant qe kisha pare ndonje here tip francez krejt)

Mr. Outsman kiste blere nje shtepi ne nje fshat francez te cilin e perdorte per hotel pushimesh dhe klienteve te tij i vinte ne dispozicion disa lloje makinash elektrike te cilat i shiste po atyre klienteve qe flinin ne hotel.

Renault Fluence

Renault Zoe

BMW 3i

Wv Polo

Klientet ishin nga e gjithe europa.

Ne mengjes provuam renault fluence

qe te them te drejten eshte me shume nje makine ICE

e elekrifikuar se sa nje EV.

do ju shkruaj me vone per vazhdimin…..

 Duhet te them qe per nga menyra se si i shikojne automjetet perdoruesit shqiptare renault fluence eshte perfekte. Kryesisht kerkohet 

Makine e lire 

Automatike me 

Motorri me i vogel ne kabinen me te madhe.

Keto jane parametrat e nje kolltuku me shume se sa nje makine. 

Pamvaresisht biznesit qe mund te kryeja duke marre keto makina te lira e te medha per rishitje ne shqiperi nuk e lashe veten te tundohem nga perfitime te atilla.

Synimet i kisha te qarta 

Mua me nevojitet funksioni.

Parametrat maksimale ne costot optimale te perballueshme nga perdoruesit e aplikacionit.

Pra subjekti, jo objekti (oportune)

Pas xhiros se shkurter me fluencen ,

Pjesen me te madhe te dites e kaluam duke shetitur me nje zoe. 

Nuk mund te them qe te tre ne ishim komod, pasi partneri i pare Adleji eshte 201cm. Ndersa tjetri carlo Alberto 80cm i gjere.

Por une ndihesha shume optimist.

Si project Manager, Ajo qe me intereson:

 Makina te jete e re.

Te kete amplitude me te madhe se 150km. 

Te karikohet per 1-3 hour full.

Kontact renault.

Per shitjen e baterive

Pamcaresisht se kisha zgjedur nje rruge drejt teknologjise jo japoneze.

Cmimi i renaultit me gjithe bateri.

Kalonte cmimin e nissan leaf.

Keshtu qe morali i fabules per teknologjine japoneze eshte ky.

Mbasi e ke njohur mund te ndodhe qe edhe ke deshire per ta lene si rruge por pyetja eshte a te le ajo Ty.

Pasi nje here qe ke njohur rrugen drejt efichences teknologjia japoneze do te te dale gjithmone perpara.

Sipas analizes tone 

Nissani leaf eshte mjeti me efichente per te mos rene pre e usurocracise.

Mbase Per kete makine qytetaret e tiranes kane nevoje per me shume informacion.

Kete nevoje mund ta plotesojme duke u informuar ne internet por edhe duke ndjekur blogun e O-H 

I cili tashme mund te themi se ezhte nje nga njohesit me te mire te ketij automobili por ne te njejten kohe edhe personi me me shume informacion publik ne gjuhen shqipe, jo vetem pet nissanim Leaf por efhe per shume tema te elektomobikitetit ne bote.
 

 

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s