A është kjo model Tata me karburant me hidrogjen më vogla në botë?

tata-magic-iris-ziva-photo-by-indian-autos-blog_100545372_m

Prodhuesi indian i makinave Tata ka krijuar makinën me karburant hidrogjeni më të voglën në botë.

Kompania e njohur për prodhimin e modelit Nano, si dhe administrimin e saj të Jaguar Land Rover, ka zhvilluar një fugon të vogël me karburant hidrogjeni Auto Expo Indi.

Tata Magic Iris Ziva është i bazuar në një automjet të vogël tregtare si Nano.

Por ndërsa Magic Iris është i mundësuar nga një motor diesel me një cilindër, Ziva ka një karburanti hidrogjeni.

Motorri ka një fuqi 5 kilovat (6.7 kuaj-fuqi) në funksionim normal, por ka një dalje maksimale prej 9 kW (12 hp), së bashku me 42 Newton-metra (31 pound-feet) e çift rrotullues, sipas indian Autos Blog.

Kjo është më shumë se 11 hp (kuaj fuqi) i motorit me naftë Magic Iris, ndoshta Ziva mund të përmirësojë shpejtësinë e saj maksimale prej 34 mph(milje për orë).

tata-magic-iris_100545373_m

Me dritaret anësore dhe pjesa e brendëshme spartane,  Magic Iris Ziva nuk është saktësisht luksoze. Automjeti ka një kroskot 8.0 inch me prekje, e cila përfshin navigacionin.

Tata prezantoi një version me bateri-elektrike Iris Magic në Auto Expo Indi, dhe ajo ka një përvojë të mëparshme me karburanti, ka zhvilluar një autobus me fuqi hidrogjeni.

Ndërsa India ka ndotjen më të madhe të ajrit në botë, ka qenë relativisht  i ngadaltë për të miratuar masa që synojnë reduktimin e emëtimeve të automjeteve.

Vitin e kaluar, qeveria njoftoi FAME ((Miratimi më të shpejtë dhe prodhimin e automjeteve elektrike) për nxitjen programit për të krijuar automjetet hibride dhe elektrike.

Ai përfshin subvencione për makina, Scooters dhe motoçikletat, si dhe disa lloje të automjeteve komerciale.

tata-magic-iris-electric_100545375_m

Këtë vit, standartet ekonomisë kombëtare të karburantit në Indi janë vendosur dhe hyjnë në fuqi.

Standartet e Korporatë e stë konsumit të karburantit (CAFC) bëri thirrje për një rritje 14 % në efikasitetin e karburantit tani dhe në vitin 2017.

Kjo do të pasohet nga një rritje 38 për qind në 2021 dhe 2022.

Kufijtë e emëtimeve të autmjeteve sot dhe pas disa brezave so të jenë në fuqi për Bashkimin Evropian dhe në Amerikën e Veriut.

Por në qoftë se automjeti me hidrogjen ka luajtur një rol në përmbushjen e këtyre qëllimeve, India do të duhet për të krijuar infrastrukturë të mjaftueshme furnizimi për të mbështetur ato.

Ndërkohë, reflektoj mbi Magic Iris Ziva se si ju e konsideroni emëtimet e mundshme nga standarti i vetëm i motorit diesel me naftë.

http://www.greencarreports.com/news/1102346_is-this-tata-the-smallest-roadworthy-hydrogen-fuel-cell-vehicle-in-the-world

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s