Faraday Future është shpërblyer me një patentë për konvertuesin FF Echelon.

Faraday-Future-Inverter-HQ-Ph-43w

Startupi i EV (makina elektrike) Faraday Future (FF) ka aplikuar për më shumë se 100 patenta gjatë vitit të kaluar. Këtë javë ai njoftoi se i është dhënë një, për proces të të quajtur “konvertuesi FF  Echelon”.

Konvertuesi  është projektuar të jetë i vogël dhe i thjeshtë. FF pretendon se arrin dendësin 20-30% me më shumë energji se sa konvertuesit e  konkurrentëve.

“Numri i transitorëve dhe komponentëve të tjerë të ndërlikuar rrit stabilitetin e përgjithshëm të konvertuesit dhe na lejon të kryejmë më shumë më tepër, me më pak material”, tha drejtoresha  Silva Hiti.

Faraday-Future-Inverter-HQ-Ph-35w

Electrek vëren se konvertuesi  FF fton për një krahasim me konvertuesin Tesla Model S, e cila ka një fuqi 320 kW, dhe thuhet se përdor një tranzitor bipolar.

 

“Tesla përdor teknologji të modulit të fuqisë 20 vjeçare për të ndërtuar makinën më të shpejtë elektrike dhe luksoze në tokë,” tha analisti i tregjeve elektronike Alex Avron.

Faraday-Future-Inverter-HQ-Ph-24w

 

Faraday-Future-Inverter-HQ-Ph-27w

https://chargedevs.com/newswire/faraday-future-awarded-patent-for-ff-echelon-inverter/

Lini një Përgjigje

