Prodhuesit ICE kanë nevojë të përshtasin “parimet e Tesla” për të qenë të përshtatshëm.

Drejtori i kërkimeve mbi automobilat në Universitetin e Duisburg-Essen Ferdinand Dudenhöffer kohët e fundit botoi një artikull në një gazetë zvicerane ku argumenton  se ICE (motori me djegie të brendshme), prodhuesit e automjeteve do të duhet të ” të përshtasin  parimet e Tesla” në mënyrë që të qëndrojnë të përshtatur. Anëtari i forumit “LST”  në forumin Tesla Motors Club (i cili është i pari që ka postuar në lidhje me artikullin në fjalë) vuri në dukje në diskutimin e fundit se kjo është hera e parë që ka Dudenhöffer pranuar Tesla si një konkurrent serioz. Unë mendoj se kjo është bërë pak e  vështirë për ta mohuar atë.

teslas-summon-feature-now-on-and-570x321

Këtu janë disa fragmente nga neni në fjalë përmes një programi të përkthimit në internet :

 

Zvicra sigurisht nuk është vendi më i rëndësishëm i makinave në botë. Por tendencat në  Zvicër mund të identifikohen. Zviceranët nuk kanë prodhues të makinave private dhe për këtë arsye janë “neutrale”, në drejtim të teknologjive. Neutraliteti i Zvicrës e bën vendin interesant për të vëzhguar tendencat. Kjo tregohet në 4 forma të ndryshme. Së pari, nuk ka favore për naftë, si në Gjermani dhe shumë vende të tjera evropiane, por taksa e karburantit për litër për benzinë dhe naftë në Zvicër (janë) të barabartë. Prandaj, Zvicra nuk ka bum në naftë, si në vendet e tjera evropiane të vëzhguara. Së dyti, nuk ka subvencione për makina elektrike. Konkurrucenca e automjeteve  janë të mbizotëruar nga  konvencionalizmi. Efektet si në Norvegji apo Hollandë, ku makinat elektrike subvencionohen nga shteti, nuk ekzistojnë. Së treti, Zvicra është një treg për automjetet me cilësi të lartë. Për mjetet me vlerë të lartë, teknologjitë e reja janë përdorur zakonisht për herë të parë. Zvicra është edhe një lloj tregu provë për tregtueshmërinë e teknologjive të ardhshme. Nëse Rolls-Royce, Ferrari, Porsche dhe Audi, Mercedes, dhe BMW kanë produkte zvicerane duke i bërë ato automjete luksoze. Së katërti, Zvicra nuk ka prodhues makinash. Në vende të tilla si Gjermania, prirja për teknologji të reja është “mbivlerësuar pjesërisht”. Prodhuesit e makinave të zakonshme si VW të cilët kanë sjellë 30% të makinave të reja  janë pranuar vetë në treg. Pra janë makina artificialisht të shtyrë në treg. Kjo gjë nuk është në Zvicër.

… Në vitin 2015, Tesla modeli S ka 1556 regjistrime të reja, me madhësi të plotë. Nga Model S më i shitur se Range Rover (1065), 911 (1027), Porsche Cayenne (894), Mercedes S-Class (776), Audi Q7 (759), BMW X6 (668), Mercedes CLS (500) , Mercedes ML dhe GLE (489), BMW 7 Series (192), Porsche Panamera (168), Audi A8 (100) etj. Rekordi për Tesla është mbresëlënëse dhe për prodhuesit e klasit të lartë për më tepër kthjelltësi. Mercedes S, përfshirë modelin hibrid, shitet më keq se një model Tesla. Edhe Porsche 911 me stilet e saj të shumta nuk mund të arrij Tesla. Pjesa e tregut të Tesla në Zvicër në 0.7% në është janar 2016 dhe është duke u rritur. Kjo tingëllon për pak, por relativizohet kur shikon markat e tjera të makinave.  Sa për klasifikimin: Në Gjermani, në vitin 2015 janë markat Honda (0.66%), Land Rover (0.57%), Jeep (0.46%), Subaru (0.2%), Jaguar (0.16%), Alfa Romeo (0.1%) të gjitha më pak se Tesla me një model të vetëm në janar 2016 në Zvicër. Këtu, Model X ende nuk është dorëzuar në Zvicër. Ajo që është  rastësi në Zvicër, mund të jetë e ngjashme me Shtetet e Bashkuara. 22.635 makina  Model S Tesla janë shitur në vitin 2015 në SHBA. Mercedes S ishte shitur vetëm 21,934 herë, Audi Q7 vetëm 18.995 herë dhe Porsche Cayenne (16.474) dhe 911 (9898), si dhe BMW 7 Series poshtë Tesla. Megjithatë, nuk janë në mbështetjen e qeverisë amerikane për blerjen e makinave elektrike. Prandaj, imazhi është “shtrembëruar”. … Por, kërkesat e konsumatorëve në tregun  neutral  në Zvicër është mbresëlënëse … I sapoardhuri Tesla është i vetmi që deri më tani ka bërë kapërcime në transportin elektrik. Strategjia tradicionale e prodhimit të makinave, hibrid,me naftë,elektrik duket sikur ka dështuar. Diçka  interesante. Të ngjashme me ato që ne i kemi bërë disa herë këtu në EV Obsession, por sigurisht dëgjimi komenteve të tilla që vijnë nga dikush si Dudenhöffer ka ndikimet e veta. Pyes veten se çfarë mendojnë shefat ekzekutiv të disa nga kompanitë e lartpërmendura kur degjojnë për këtë.

 

http://cleantechnica.com/2016/03/14/ice-manufacturers-need-to-adopt-the-tesla-principle-to-stay-relevant/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+IM-cleantechnica+%28CleanTechnica%29

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s