BYD prezanton autobuzin elektrik me dy kate në Londër.

byd_doubledeckerK9bus600x400

Në vjeshtën e këtij viti, udhëtarët përgjatë London Route 16, do të hipin në autobuzët e parë dykatësh në botë. Projektuar dhe prodhuar nga BYD, autobuzi thuhet se ka një rreze deri në 155 milje (250 km) në trafikun e rëndë të qytetit.

Sipas njoftimit BYD-së në C40 në samitin e mjedisit në Londër:

 

“Autobuzi elektirk me bateri BYD ka disa teknologji të avancuara të ndërtuara nga një staf prej 15000 inxhinjerësh, duke përfshirë BYD Iron-Phosphate Battery i cili krenohet me garancinë e batërisë 12 vjeçare në industri. Kombinuar me motorët dhe sistemin frenues, autobuzi BYD ofron koston më të ulët”.

 

Kompania me bazë në Shenzhen ka ndërtuar më shumë se 5.000 autobusë elektrike në nivel global që kanë akumuluar më shumë se 50 milionë milje distanca. Autobusi i kompanisë K9 ka qenë testuar në  150 qytete globale në 36 vende. Gjithashtu, kompania kohët e fundit njoftoi se do të ofrojë më shumë se 700 të automjeteve të saj konvencionale në një program shtetëror të makinave me qira në Kubë.

 

http://evworld.com/news.cfm?newsid=34987

 

Lini një Përgjigje

