Revolucioni i EV (makinat elektrike).

Unë e kam përmendur  termin “revolucion i EV” disa herë në këtë raport. Për çfarë jam duke folur? Jam duke iu referuar EV duke u marrë me tregun  transportin individual në një kohë relativisht të shkurtër, diçka që jam i bindur se do të ndodhë për shkak të përfitimeve të rëndësishme të makinave elektrike. Megjithatë kur do të ndodhë me të vërtet është e diskutueshme, madje në mesin e atyre që janë të bindur se është në rrugë të drejtë. Pra, unë po paraqes një pjesë të vogël të anketuarve për mendimet e tyre në këtë çështje.

Pyetja e parë për këtë çështje ka qenë, “Në cilin vit mendoni se makinat elektrike do të përbëjnë të paktën 10% të shitjeve të makinave amerikane në një muaj të vetëm?” 33% e shoferëve të EV dhe 33% e shoferëve që nuk janë drejtues të EV-së iu përgjigjën për vitin  2020. Në vendin e dytë, 13% e shoferëve EV dhe 17% e shoferëve që nuk janë drejtues të  EV zgjodhën vitin 2018. Në vendin e tretë, 17% e shoferëve EV dhe 11% të shoferët që nuk janë drejtues të  EV zgjodhë vitin 2025. Për më tepër, përqindjet e konsiderueshme zgjodhën vitin 2022 (11% dhe 9%) 2019 (9% dhe 11%), dhe 2017 (4% dhe 7%). Me fjalë të tjera, përgjigjet ishin në të gjithë vendin, por 83% e shoferëve EV dhe 89% e shoferëve jo drejtues të EV e shohin këtë të ndodh brenda dekadës së ardhshme. Pyetja tjetër e ngre nivelin.tabela 1Tabela 1

 

Pyetja tjetër ishte: “Në cilën viti mendoni se makinat elektrike do të përbëjnë të paktën 50% të shitjeve të makinave amerikane në një muaj të vetëm?” 71% e shoferëve EV dhe 63% të shoferët jo drejtues të EV zgjodhën vitin 2025. Vetëm 8% e shoferëve EV dhe 11% e shoferëve jo drejtues të EV shohin këtë të ndodhë deri në vitin 2020.

Me fjalë të tjera, ndërkohë që entuziastët e EV shohin rritje të makinave elektrike në vitet e ardhshme, ata mendojnë se do të jemi një dekadë larg nga llogaritjet për shumicën e tregut të makinave.

tabela 2tabela 2

 

Me Tesla Motors si lider i qartë në tregun e  EV, unë jam duke kuptuar seanketuarit mendonin në lidhje me kompanin . Përgjigjet më tronditën  mua, madje edhe duke e ditur se Tesla ishte një kompani shumë e famshme. 70% e shoferëve EV dhe 71% e shoferëve jo drejtues të EV mendonin se Tesla do përçaj  industrinë e automobilëve, 16% dhe 18% nuk janë të sigurt, respektivisht, dhe 13% dhe 11% nuk mendojnë se Tesla do të përçaj industrinë. Në përgjithësi, kjo është një shpresë e fortë se Tesla me të vërtetë do të shkund  një nga industritë më të mëdha në botë.

 

Avantazhet e Tesla mbi prodhuesit konvencional përfshijnë rrjetin e kompresorëve, çmime më të ulëta të baterive, projekti duke u zhvilluar i Tesla Gigafactory ( e cila do të reduktojë më tej çmimet e baterive) një reputacion të lartë dhe makina hi-tech, një software për të përmirësuar ajrin në makinë, sistem i shërbimit të shitjes nga prespektiva e konsumatorit, dhe i të qenit i freskët.tabela 3 tabela 3tabela 4 tabela 4

tabela 5 tabela 5

tabela 6 tabela 6

Autor Zachary Shahan

http://cleantechnica.com/2016/02/01/ev-revolution/?utm_source=Cleantechnica+News&utm_medium=email&utm_campaign=fe3b00d511-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_term=0_b9b83ee7eb-fe3b00d511-332070957

Lini një Përgjigje

