Gara Monte Karlo.

Gara Monte Karlo është një ngjarje e organizuar nga Klubi i makinave të Monako e cila organizon Çmimin e Madh të Monakos. Ngjarja zhvillohet përgjatë rivierës franceze në Principatën e Monakos. Më pare, konkurrentët do të niseshin nga të katër anët e Europës, dhe do të takohen në Monako për të festuar. Nga fillimi i tij në vitin 1911 nga Prince Albert I ishte një mjet i rëndësishëm për të demonstruar përmirësime dhe risi në automobila.

 

1911 fillimet dhe polemika

 

Në 1909 Klubi i Automobilave të Monakos filloi të planifikonte një garë relli me makina me urdhër të Albert I, Princ i Monakos. Relli Monte Carlo ishte  të fillonte në të gjithë pikat në Europë dhe të takohen në Monte Karlo. Në janar 1911 23 makina u nisën  nga 11 vende të ndryshme dhe Henri Rougier ishte në mesin e nëntë vetave,  i cili u nis nga Parisi për të mbuluar një 1,020 kilometra (634 mi) rrugë. Ngjarja u fitua nga Rougier me një Turcat-Méry 25 kuaj fuqi. Relli përmban drejtimin si dhe gjykimin në bazë të hijeshisë së makinave, rehatinë e pasagjerëve dhe gjendjen në të cilën arrin në principatë. Rougier u shpall fituesi i parë.

Polemikat në 1966.

 

Viti 1966 ishte më i diskutueshmi në historinë e relli. Katër fituesit e vendeve të para, drejtuan një 3 MINI Cooper, Timo Mäkinen, Rauno Aaltonen dhe Pedi Hopkirk dhe Roger Clark me një Ford Cortina të cilët u skualifikuan për shkak të problemeve në makinën e tyre.  Rosemary Smith (Hillman Imp) u skualifikua pas fitores së Kupës së Femrave, në kategorinë e femrave. Në të gjitha, dhjetë makina janë skualifikuar. Ekipet kërcënuan se do të bojkotonin ngjarjen.

Historia e vonshme.

 

Nga viti 1973 deri në 2008 gara relli u mbajtë në janar si ngjarja e parë Kampionatiti Botëror të Rellit të FIA, por që nga viti 2009 ajo ka qenë në raundin hapjes së programit të Rellit Ndërkombëtar (IRC) para se të kthehej në kampionatin e Rellit Botëroro (WRC) në 2012.

Me kushte shpeshherë të ndryshme në çdo pike fillestare (zakonisht e përbërë nga pista e thatë, pistë të lagësht me bore dhe akull, nganjëherë të gjitha në një fazë të vetme të garës), kjo ngjarje vë një theks të madh në zgjedhjen e gomave, si një shofer ka për të balancuar rrugë mbi akull dhe borë dhe në pistë të thatë. Për shoferët, kjo është shpesh një zgjedhje e vështirë se gomat që punojnë edhe në borë dhe akull normalisht funksionojnë  keq në pistë të thatë.

 

Klubi i Automobilave Monako ka konfirmuar më 19 korrik 2010 se gara e 79 Rellit të Monte Karlos do të formojë raundin e hapjes së sezonit të ri Rellit Ndërkombëtar. Për të shënuar ngjarjen njëqindtë, Klubi i Automobilave  Monako ka konfirmuar gjithashtu se Glasgow, Barcelona, Varshavë dhe Marrakesh janë përzgjedhur si pika fillestare për rellin.

 

Qafa e Torinos (Col de Turini)

Kjo garë përmban një nga fazat më të famshme e të veçanta në botë. Faza e është drejtuar nga La Bollene-Vésubie të Sospel, ose anasjelltas, mbi një rrugë të pjerrët dhe të ngushtë malore dhe kthesa të forta. Në këtë rrugë kalon mbi Qafën e Torinos, një rrugë malore e cila ka normalisht akull ose bore në pjesët e saj në atë kohë të vitit. Spektatorët hedhin dëborë në rrugë, në vitin 2005, Marcus Grönholm dhe Petter Solberg iu grabitën rrotat kur ata rrëshqitën në borë ndoshta të hedhur nga spektatorët dhe u përplasën në mur. Grönholm vazhdoi për të përfunduar i pesti, por Solberg u detyrua të largohej pasi dëmtimi i makinës së tij ishte i madh. Në të njëjtin rast, Sébastien Loeb u tregua më i shpejti me 21 minuta 40 sekonda.

Sospel ka një lartësi prej 479m, dhe D70 ka një lartësi maksimale prej 1603 m, me një pjerrësi me mesatare prej 6.7%. Në Torino garohet edhe natë, me mijëra fansa shikojnë “Nata e Torinos) e njohur edhe “Nata e thikave të gjata” për shkak të të dritave të gjatë natës. Në edicionin e vitit 2007 Torinoja nuk u përdor, por u rikthyen në 2008. Për vitet 2009-2010, gara u bë natën dhe u transmetua live në Eurosport.

https://en.wikipedia.org/wiki/Monte_Carlo_Rally

Autoyou Albania.

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s