10 përdorimet e një Nissan LEAF.

Secret agent

Të udhëtosh me një makinë LEAF ka qenë një tjetër lloj  eksperience e të udhëtuarit për mua. LEAF  e ka ndezur imagjinatën time. Kohët e fundit kam menduar deri në 10 përdorime për një Nissan LEAF.

LEAF si çdo makinë tjetër elektrike, nuk bën  asnjë lloj zhurme. Për shkak të qetësisë, kam filluar të marr parasysh një ndryshim në karrierë. Manovrimi në mënyrë të qetë, si skautist amerikan që mbledh informacione në qetësi dhe në fshehtësi.

Brenda një jave me këtë makinë, kam menduar të bëhem hetues privat. Tani mund të futem dhe të dal nga situata të ndërlikuara me anë të LEAF.

 

Mbani parasysh, ketu është një listë për ata që duan një karrierë të re, duke përdorur LEAF ose një makinë tërësisht elektrike:

10 Përdorimet për një Nissan pa zhurmë:

  • Hetues privat
  • Agjent sekret në hulumtimine për mjedisin.
  • Polic i fshehtë
  • Paparac
  • Ëngjëll mbrojtës
  • Fotograf lajmesh për të marrë lajme në brendësi.
  • Operativ
  • Spiun biznesi
  • Shofer taksie, për ata që duan t’u shmangen shtypit, ligjit etj.
  •  Prindër që duan të gjurmojnë fëmijët e tyre adoleshentë.nisan leaf

Hmm, sapo më erdhi një tjetër ide, mbase “Solat Man” do të më punësojnë.

Burimi: cleantechnica.com

autoyou.eu

2 thoughts on “10 përdorimet e një Nissan LEAF.

Lini një Përgjigje

