Tani ju mund të udhëtoni në një lundër elektrike përgjatë lumit Kolorado.

Autostradat dhe parkingjet nuk jane te vetmet vende ku do te gjeni automjete elektrike.

Eksplorimi i lumit Kolorado me lundër elektrike

Autostradat  dhe parkingjet nuk janë të vetmet  vende  ku ju do të gjeni automjetet elektrike. Në qoftë se ju jeni duke planifikuar për të marrë një udhëtim përgjatë lumit  Kolorado këtë verë, ju shumë mirë mund të kaloni atje në një vark me energji elektrike. Colorado River Discovery – e cila ofron udhëtime me lundër në pjesë të lumit në Arizona – thotë se lundra  e saj e parë e  gjitha elektrike është miratuar kohët e fundit pasi ka kaluar të gjitha testimet e nevojshme për t’u çertifikuar nga Garda Bregdetare e SHBA dhe departamenti i lojrave dhe peshkimit të Arizonës.Kompania thotë se është gati për të filluar “fazat përfundimtare të testimit në terren” përpara nisjes zyrtare këtë pranverë. Operatorët e tjerë turistikë në zonë  përdorin barkat hibride, por Colorado River Discovery pretendon se lundra e saj – e  quajtur “Helios”, sipas perëndisë së diellit në mitologjinë greke – do të jetë i pari i të gjitha varkave artizanale elektrike për të vepruar në këtë zonë. Colorado River Discovery ka operuar me turne në lumin  me të njëjtin emër në dekadën e kaluar, dhe pretendon të ketë zhvilluar një lundër elektrike.

Lundra elektrike e Colorado River Discovery

Kompania ka vendosur  tarifë prej  1,50 $ për çdo klient, ka thënë Korey Seyler në një deklaratë për shtyp duke njoftuar nisjen e planit. Për të mbështetur projektin, Byroja amerikane e bonifikimin do të instalojë një stacion  për varkat. Ajo do të marr energji nga një stacion gjenerues brenda Glen Canyon Dam, që do të thotë varka do të jetë i ngarkuar ekskluzivisht nga ky burim hidroelektrike. Përveç reduktimin e emëtimit, Colorado River Discovery pret që të uli ndotjen akustike në lumin Kolorado.

Ndërkoh forma të ndryshme  të mjeteve me emëtim zero janë duke u bërë një biznes i madh. Verën e kaluar, operatori i trageteve  norvegjez Norled vendosi një anije elektrike  në shërbim, si një  test për aplikimet e mundshme në të ardhmen në 50 rrugët ekzistuese të trageteve. Dhe në San Francisko,flota e  kompanis  Red and White është duke punuar me Sandia Laboratoires Kombëtare dhe entitetet tjera qeveritare për të hartuar dhe për të ndërtuar një anije me lendë djegëse me hidrogjen.Mbështetësit e këtij projekti shprehen se do të jetë stacioni me i madh me karburant-hidrogjen në botë.

Lini një koment