Mini Clubman ALL4.

Promovimi në treg i makinës MINI Clubman, që konsiderohet si gjenerata e fundit e  markës britanike,  do të nisë me një çmim më kompakt. Momenti i shpejtësisë ofrohet nga sistemi ALL4. MINI i ri Clubman ALL4 garanton një lloj më sportiv veçanërisht për tu argëtuar në drejtimin e makinës. Çfarë është me shumë  rëndësi,  trasmetimi i energjisë në rrotat e fuqizon makinën MINI, e bën më praktike në jetën e përditshme dhe përshtatet në distanca të  gjata. Në këtë mënyrë MINI i ri Clubman ALL4 përcakton pozitën e saj si një talent të jashtëzakonshëm, e veçant në trupin e saj, stil individual dhe çmim cilësor. E ngjashme me motorët dhe sistemet e zhvilluara të trasmetimit për pjesëtarët e familjes së modeleve MINI, brezi i ri i sistemit të drejtimit të makinave ALL4 e përsos efikasitetin dhe sportivitetin me të cilën është paraqitur. Sistemi i transmetimit të energjisë të MINI të ri Clubman ALL4 konsiston në një mekanizëm  fuqie mbi panelin e boshtit të diferencialit të përparme, një seksion bosht-helikë dhe një diferencial i pasëm me një bosht elektro-hidraulik i mbajtur nga një  freksion. Sistemi i saj i kontrollit është i ndërlidhur me Kontrollin Dinamik të Stabilitetit (DSC). Kjo mundëson shpërndarjen e drejtimit të momentit rrotullues në rrotat e përparme dhe të pasme dhe të përshtatet me situatën në rrugë në çdo kohë. Në këtë mënyrë, ALL4 jo vetëm që përsos tërheqjen dhe stabilitetin makinës në të gjitha stinët dhe kushtet e rrugëve, por edhe rrit gatishmërinë gjatë përshpjetimit dhe kur merr kthesa me nxitim.

MIni Clubman All4

2016 Mini Clubman ALL4

Alternativa tjetër karakteristike  e MINI është që rrotat e para ofrohen me dy motor shumë të fuqishëm të brezit të fundit. Motorët me 4-clindra MINI TwinPower Turbo Teknologji karakterizohen nga   spontaniteti dhe gjallëria e fuqisë  që mund të përdoret edhe për përshpejtimin me rrotat e drejtimit.  141 kW/192 hp motor me benzinë e Mini Cooper i ri S ALL4 (konsum të kombinuar të karburantit: 7.0-6.9 litra/100 kilometra 162 deri 159 gr/km) është e kombinuar si një standart me një trasmision manual dhe në mënyrë opsionale me një trasmetim automatik Steptronic. MINI Cooper i ri SD Clubman ALL4 (konsumi i kombinuar i karburantit: 4.9 – 4.8 L në 100 km, emëtimet e CO2: 129 deri në 126 gr/km) një motor nafte 140 kW / 190 hp ritrasmeton fuqinë e saj si standart nëpërmjet trasmisionit Steptronic për të gjitha rrotat (konsumin  e karburantit dhe të shifrave të emtëtimit sipas testeve të BE). Me promovimin e MINI Clubman ALL4, zgjedhja e varianteve të modelit të brezit të ri MINI në dispozicion  në sektorin e ngjeshjes rritet në 8. Kjo e bën gamën e markës britanike në këtë kategori të automjeteve edhe më tërheqëse. Tre motorët benzinë dhe tre motorët me naftë janë në dispozicion për të zgjedhur nga më të fuqishmit, të cilët mund të kombinohen me rrotat e para ose me të gjitha rrotat. Teknologjia e lartë e suspesionit, e cila mund të plotësohet në mënyrë opsionale me kontrollin dinamik, garanton rehati maksimale në ngarjen e makinës.

Të gjitha variantet e motorit të MINI Clubman të ri gjithashtu ndajnë konceptin inovativ të automjeteve me 6 dyer,  me interior të veçantë në dizenjimin e saj. Katër dyert anësore, dyert karakteristike të ndara në pjesën e pasme, pesë vende të plota dhe një ndarje të vendit të bagazheve të cilat mund të zgjerohen nga 360 L deri në 1250 L duke siguruar nivelin më të lartë të funsionalitetit dhe zhdërvjelltësi ofrohen nga MINI. MINI i ri Clubman ka gamë të gjerë të pajisjeve standarde duke përfshirë ajër të kondicionuar, radio me USB, vend të vendosjes së telefonit dhe frena elektrike.

Diapazoni i plotë i pajisjeve rrit argëtimin në makinë, rehatinë dhe është gjithashtu në dispozicion për MINI e ri Clubman ALL4.  Përveç sistemeve moderne të drejtimit si MINI Head-Up-Display, asistencë në drejtim, kamera për pjesën e pasme , kjo përfshin gjithashtu karakteristika  të tilla si llampa LED, duke përfshirë hapjen pa kontakt të dyerve, rregullim elektrik të vendit të uljes për shoferin dhe pasagjerin, një çati xhami, opsionet MINI Yours dhe John Cooper Works  janë në dispozicion, si dhe sistemi i navigimit profesional (MINI Touch Controller) dhe MINI  Journey Mate, një program informacioni dhe argetimi.

 

Dizajni i jashtëm: koncepti klasik i frenave në një interpretim modern.

MINI Clubman ALL4

 

MINI  i ri Clubman paraqet interpretim bashkëkohor të frenave. Propocionet e saj dalluese, unike në sektorin e shtytjes, karakterizohen nga një siluetë e shtrirë dinamike, konture të forta, me kupol të gjatë mbuluese dhe pjesa e pasme  e pjerrët. Me një gjatësi prej 4253 mm, një gjerësi prej 1800 mm, një lartësi prej 1441 mm dhe një interaks prej 2670 mm, ajo është dukshëm më e gjatë se dy paraardhësit e tij MINI me 5 dyer. Shfaqja dalluese e makinës llogaritet edhe për nga dritat e pasme horizontale  e kombinuar me aplikacion për të reduktuar  aerodinamikën. Përveç llampave rrethore të vendosura në korniz kromi, konturi i radiatorit dhe dhoma e fuqis, karakteristika  tipike e projektimit MINI përfshin edhe elementet anësore, kthehet në tregues të njohura si kovë anësore dhe e zezë që rrethon pjesën e poshtme të trupit. Aspekte të tjera po aq karakteristike janë pjesa e dalë e shkurtër, e cila tregon shtat të qëndrueshëm të makinës dhe së bashku me një qendër të ulët graviteti-të kontribuojë në një trajtimin të gatishmërisë që tani mund të ndihet më intensivisht me makinë MINI Clubman ALL4 të ri. Karakteristika ekskluzive të projektimit janë tregues e motorëve të fuqishëm në modelet e Mini Cooper S Clubman ALL4 dhe MINI Cooper SD Clubman ALL4. Pjesa e përparme ka një formim të veçant dhe ka dhoma gryka ajri të freskët për frenat. Çfarë është më tepër, të dy modelet kanë një hapje shtesë mbi mbulesë dhe një brinjë kromi dhe radiatori mban një “S” të kuqe të rrethuar me krom. Pjesa me krom mban gjithashtu një “S” si logo. Në pjesën e pasme MINI Cooper S Clubman ALL4 i ri dhe SD Clubaman MINI Cooper ALL4 i ri, karakteristikat e theksuara janë parakolpi me elemente aerodinamike dhe dy tuba shkarkimi. Përveç kësaj, dy variante MINI Clubman All 4 mund të identifikohen nga mbishkrimi ALL4  në panelet e përparme. Modeli ka bojë blu metalike. Kupola dhe pasqyra e jashtme ka ngjyra të bardh argjend ose të zeza.

 

Pjesa  e brendshme: shumë hapësirë, dizajn të veçant me dhunti sportive.

MINI Clubman ALL4

Liri të rehatshme për të lëvizur në pesë vende , hapësirë të gjithanshëm dhe një dizajn të veçantë në kabinë – këto janë tiparet karakteristike të pjesës së brendshme MINI Clubman, me fund të lartë të cilave mjedisi plotësohet . Një shenjë e qartë e karakterit më të sofistikuar të MINI Clubman është  paneli i tij  jashtëzakonisht të gjerë të instrumenteve me kornizë. Ky tipar të projektimit i është  bërë jehonë edhe në panele të dyerve dhe në qendën komanduese. Pjesa e brendshme e MINI, dyert janë dizenjuar me shirita ndriçues dekorativ në mënyrë të tërthort. Instrumenti qendror tipik i markës është i integruar në veçanti në mënurë harmonike  në kroskot. Një çelës i kuq është vendosur në instrumentin qëndror dhe shërben si motor për ndezjen dhe fikjen e motorit. Qëndra arrin deri në pult dhe ofron hapësirë për një ndarje të magazinimit dhe dy mbajtëse si kupa, si dhe frena elektrike. MINI Cooper S Clubman ALL4 dhe MINI Coope SD Clubman ALL4 përfshin vende sportive për shoferin dhe timon me lëkur.

Sistemi i ri makinës ALL: i shpejtë dhe i saktë, kompakt dhe i saktë.

MINI Clubman All 4

Trasmetimi i energjis në katër rrotat tani pasuron shenjën dalluese të markës MINI Clubman ALL me shtimin e një aspekti  veçanërisht tërheqës.  I kontrolluar në mënyrë elektronike   sistemi shpërndan momentin rrotullues mes boshteve të përparme dhe të pasme,  të përshtatshme për çdo situatë të veçantë në rrugë. Kjo mundëson përshpejtimin shumë të gjallë dhe rrit gatishmërinë kur të marrë kthesa me shpejtësi. Çfarë është më shumë, ALL4 siguron tërheqje  stabilitetin e optimizuar të drejtimit të automjetit në të gjitha stinët dhe kushtet e rrugëve. Në këtë mënyrë sistemi nënvizon modelin e  ri, e cila është përcaktuar nga zhdërvjelltësia, si dhe prakticiteti dhe përshtashmëria në distanca të gjata. Një force e vetme e panelit të integruar devijon fuqinë dhe e ritrasmeton atë në një bosht të pasëm. Në situata normale ngarja me Kontrolli i stabilitetit dinamik, i MINI Clubman ALL4 përdor rrotat e përparme aktive, tipike e markës.  Kjo mundëson një reduktim në çift rrotullues deri në 30 për qind  të transmetimit të energjisë në boshtin e pasëm. Nëse është e nevojshme, freksioni mund të trasmetoj rrotullimet në rrotat e pasme brenda një pjese të dytë me anë të një pompe elektro hidraulike. Përshtatja e shpejtë dhe e saktë për situatën e dhënë në rrugë është e mundur për shkak se sistemi  është i ndërlidhur me sistemin dinamik të drejtimit DSC. Njësia e kontrollit e përhershme llogarit shpërndarjen ideale të energjisë në mes para dhe rrotat e pasme. Nuk janë vetëm  shpejtësia e rrotave por edhe  rruga, pozita përshpejtuese, momenti rrotullues i motorit dhe këndi rrotullues si dhe parametrat e sistemit të dinamikës lëvizëse dhe opsionale   MINI Driving Modes. Bazuar në këto të dhëna, është e mundur për të identifikuar më herët në ndonjë rrezik të gabim në drejtim, në rast të  ndonjë goditjeje; në këtë mënyrë është mundur të luftoj çdo tendencë për ndonjë  devijim të automjetit. Falë kontrollit inteligjent, ALL4 ushqen gjithë fuqinë e motorit në vendin ku ajo mund të konvertohet në mënyrë më efektive dhe efikase në ngarje argetuese. Boshti i helikës së sistemit ALL4 është projektuar si një seksion bosht tub. Nyjet e saj lejojnë kompesimin e lëvizjeve përbërëse. Pjesa e përparme dhe e pasme bashkohen për të siguruar ndërfaqet për të siguruar ngritjen e mekanizmit të panelit dhe freksionin, ndërsa ajo është e bashkangjitur për te trupi në zonën e përbashkët qendrore.   Pjesa e përparme e bosht helikë gjithashtu shërben për të absorbuar energjinë e deformuar në rast të një përplasje. Efikasiteti i përmirësuar të funksionimit të sistemit ALL4 është mbështetur edhe nga një mbajtje në freksion. Kjo mund të operohet në një mënyrë  të energjis efektive kur nuk ka transmetim të energjisë në rrotat e pasme. Ai është aktivizuar në çast kur është e nevojshme, megjithatë, dhe drejton sasinë e duhur të drejtimit të çiftit rrotullues, furnizuar me bosht helik për diferencialin e rrotave të pasme, nga ku trasmetohet në pjesë të barabarta në të dhe në të majtë në rrotën e pasme. Shpejtësia e rrotave që lind nga situata e veçantë në rrugë kompesohen në mënyrë veçant me anë të diferencialeve në të dy pjesët e pasme dhe në boshtin e përparmë. Duke marrë formën e një funksioni mbylljeje elektronike për diferencialin para boshtit, standarti elektronik i mbylljes së diferencialit (EDLC) përmirëson tërheqjen kur përshpejtohet nga kthesa me anë frenimit selektiv.Në modalitetin DSC, kjo pengon tjerrjen e rrotave të përparme të përkulen  në brendësi dhe trasmeton fuqinë e drejtimit me rrotat e përparme jasht. Funksioni i kontrollit të përmormancës është një tjetër tipar  standart që  ndihmon në rritjen e gatishmërisë në MINI Cooper Clubman ALL4 dhe MINI Cooper SD Clubman ALL4. Ai mbështet drejtues të saktë në kthesa, vargu arrihet pavarësisht nga mënyra e zgjedhjes së DSC. Frenimi në dy rrota në brendësi përkulet pozitivisht në reagimin vetë drejtues të makinës e cila mposht rrezikun e devijimit.  Funksione të tjera të sistemit dinamik  lëvizëse DSC përfshijnë anti-kyçin ABC të sistemit të frenave, shpërndarjen elektronike të forces së frenave (EBD),kontrollin e frenave në kthesa (CBD), frenim dhe drejtim, fuksioni i frenave të thata. Është gjithashtu e mundur për të aktivizuar DTC (Dynamic Traction Control) mënyrën në shtypjen e një butoni, duke lejuar kontrollimin e  një gabimi dhe duke lehtësuar kompesimin në rërë ose dëborë.

Motor me benzin dhe naftë me MINI TwinPower Turbo Tecnology: një pjesë e fuqis shpërndahet në më nyrë efikase mbi katër rrotat.MINI Clubman All 4

 

Shpërndarja e fuqis sipas nevojës nga sistemi i drejtimit të ALL4 midis boshtit të përparëm dhe të pasëm është prodhuar nga motorët e fuqishëm 4 cilindër të gjeneratës së fundit, me MINI TwinPower Turbo Technology. Këto bëjnë për makinat sportive dhe janë gjithashtu në gjendje të demostrojnë cilësit e tyre efikase në MINI Clubman ALL4 e ri. Në sajë të peshës së përmirësuar dhe mënyrën efikase të funksionimit të sistemit të ri të drejtimit, përfshin vetëm një rritje të vogël në konsumin  dhe nxjerrjen e emëtimeve të karburantit në krahasim me modelet e mëparshem. Me pikun e prodhimit prej 141kw/192 kuaj fuqi, motori me benzinë  2.0 litër MINI Cooper S Clubman ALL4 është motori më i fuqishëm në portofolin e modeleve. Paketa e saj teknologjike  përbëhet nga shtytës turbo, benzin me injeksion të drejpertdrejt, valvul e ndryshueshmenë në formën e VALVETRONIC e  patentuar nga Grupi BMW dhe kontrollin me shufer me shkarkim të dyfisht VANOS. Ajo mobilizon një çift rrotullues maksimal prej 280 Newton/metër në 1 250 rpm, dhe kjo mund edhe të rritet shkurtimisht në 300  Newton/metër  me anë të funksionit me mbishtytje. Me trasmision manual standart, MINI Cooper S Clubman ALL4 përshpejtohet në 7.0 sekonda  duke qëndruar deri 100 km / h, ndërsa në bashkpunim me trasmisionin Steptronic arrin në 6.9 sekonda. Shpejtësia maksimale është 225 km / h në çdo rast. Këto shifra janë të kombinuara me një konsum mesatar të karburantit prej 7.0 deri në 6.9 litra (automatike: 6.4 – 6.3 litra) në 100 kilometra dhe emetimet e CO2 nga 162 deri në 159 gram për kilometër (149-146 g / km, shifrat sipas testit të BE-së). Një sistem shtytës turbo me gjeometri të ndryshueshme të turbines dhe me binar të përbashkët injeksionj të drejpërdrejtë me një presion 2000 bar (njesia e shtypjes) ndihmon po në motorin prej  2.0 litra MINI Cooper SD ALL4 i ri të arrij tërheqje në fuqi, si dhe është shembull për shifrat e emëtimit. Njësia e fuqis gjeneron një prodhim në 140 kw/190 kuaj fuqi dhe çifti rrotullues vendos vlerën 400 Newton në vetëm  1 750 rpm. MINI Cooper SD Clubman ALL4 e re kombinon motor të fuqishëm diesel e instaluar ndonjëherë  në një model të markës standarte në trasmision Steptronic. Kjo mundëson një sprint nga momenti duke qëndruar në 100 km / h në 7.2 sekonda. Shpejtësia maksimale është 222 km / h. Këto shifra sportive janë të kombinuara me një konsumin mesatar të karburantit prej 4.9 deri në 4.8 litra në 100 kilometra dhe një nivel të emetimeve të CO2 prej 129 deri në 126 gram për kilometër (shifrat të ciklit të testimit të BE-së).

 

Trasmision inovativ për rritjen e argëtimit në drejtim dhe efikasitet.

MINI Clubman All 4

Transimionet  e gatshme për MINI Clubman ALL4 gjithashtu janë zhvilluar rishtazi për brezin e tanishëm të modelit të markës.Trasmisioni manual karakterizohet nga peshë e ulët, efikasitet të brendshëm dhe rehati e përmirësuar me anë të fërkimit të karbonit për unaza të sinkronizuar. Një mekanizëm gjithashtu mundëson përshtatje të shpejtësis të motorit  për zhvendosjen sportive kur përshpejtohet dhe rrit rehatin kur zhvendoset posht. Me përhapjen më gjerë të marsheve dhe shpejtësi e vogël në motorin e saj trasmisioni Steptronic siguron një bazë veçanërisht të favorshme për ngarje efikase, të rehatshme dhe sportive. Trasmisioni sportiv Steptronic është në dispozicion të MINI Cooper Clubman ALL4 dhe MINI Cooper Sd Clubman ALL4 i ri pjesë e MINI Cooper ALL4.

 

 

http://www.netcarshow.com/mini/2016-clubman_all4/?ref=and

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s