Kush shiti më shumë makina elektrike në 2015(Nuk është Tesla ose Nissan)

 

electric vheicle
Pesë vjet pasi Nissan Leaf dhe Chevy Volt i parë doli në shitje, makinat elektrike përfaqësojnë më pak se 1% të dërgesave të makinave në SHBA.

2016 BYD Tang hybrid SUV, made in China

Pesë vjet pasi Nissan Leaf dhe Chevy Volt i parë doli në shitje, makinat elektrike përfaqësojnë më pak se 1% të dërgesave të makinave  në SHBA. Me rreth 200.000 shitje, Leaf është makina më popullore në botën e makinave elektrike.Por cili prodhues makinash ka shitur më shumë makina vitin e  kaluar? Përgjigja do tju befasoj. Së pari, fillojmë me më të njohurit: BMW, Ford, GM, Nissan, dhe Tesla.

BMW tha se shiti “rreth 30.000” të i3 dhe i8 saj në vitin 2015, në nivel botëror.

BMW i series

Ford Fusion hibrid dhe modelet C-Max Energi dhe Focus Electric, janë të kufizuar kryesisht në Ameriken e Veriut

Ford Focus
Duke shtuar një sasi e shitur në Evropë, le të themi 20.000 sipas informacioneve për Ford.

Shitjet në SH.B.A. e këtyre makinave arritën në 18,923; kompania refuzon të zbulojë se sa janë shitur në Kanada. Duke shtuar një sasi e  shitur në Evropë, le të themi 20.000 sipas informacioneve për Ford.

 

 

 

General Motors shiti 15,393 Volt (model makine) dhe 2,629 EV Spark në SHBA vitin e kaluar, së bashku me disa në Kanada dhe një në Korenë e Jugut. Le të themi rreth 20.000 cop.

 

Nissan-Leaf_2014_1024x768_wallpaper_01

Nissan Leaf ka pasur 17,269 dërgesa në SHBA, por ka shitur në dhjetëra vende të botës – dhe Nissan gjithashtu shet një numër më të ulët të e-NV200, furgona elektrike. Që nga tetori 2015, Nissan kishte dorëzuar 39,000 Leafs – por shifrat plota për  Leafs dhe e-NV200 nuk  jan përmbushur ende. Le të vendosim Nissan në 50,000 copë.

 

NV-200

e-nv200-2014-fleet
Nissan gjithashtu shet një numër më të ulët të e-NV200, furgona elektrike. Që nga tetori 2015

Së fundi, Tesla thotë se ka shitur 50,557 automjete në nivel global vitin e kaluar. Pra, kush mungon?Fabrika e Tesla

 

 

 

 

 

 

 

 

Kjo është BYD, kompania kineze e cila filloi prodhimin  e pare të makina hibride elektrike dhe me lend djegëse, F3DM, në dhjetor 2008, pikërisht  dy vjet përpara Chevrolet Volt. F3DM ishte shumë më pak i rafinuar se Volt, por megjithatë fitoi për BYD (në cilën ka investuar Warren Buffet).

2016 BYD Tang hibrid SUV (makin sportive për përdorim utilitar).

BYD vazhdon të bëjë dy automjeteve elektrik (duke përfshirë edhe modelin E6 që përdoret si taksi) dhe një shumëllojshmëri hibride, duke përfshir modelet e reja Qin Sedan kompakt dhe Tang SUV kompakt. Sipas shifrave të fundvitit të lëshuar nga kompania, ajo mbajti 31,898 Qin dhe 18,375 Tangs, së bashku me 7,029 të E6 e vjetër, gjatë vitit 2015. Duke shtuar në se janë një numër i vogël të fugonave komercial dhe E5 elektrike sedan T3 kompakt, së bashku me 2.888 Denza kompakte të ndërtuara nga ndërmarrje të përbashkët me Daimler. Gjithsej, BYD ka shitur një total prej 61,722 automjete elektrike vitin e kaluar, por një pjesë të vogël të vogël në Kinë – më shumë se Nissan apo Tesla. Këto mjete përbëjnë një pjesë të konsiderueshme të shitjeve të makinave elektrike kineze, por ato bëjnë krahasime direkte të tregjeve kineze dhe amerikane , pasi makinat me shpejtësi të ulët nuk llogariten drejtë në shitjet amerikane.

BYD Qin hibrid në një showroom në Kosta Rika.

Përveç një numri të vogël të eksporteve në tregjet e vogla si Kosta Rika,shitjet e BYD për automjetet me pasagjer janë pothuajse në Kinë. Vendi ka punuar shumë për të rritur shitjet e “Automjeteve të Energjisë”,me makinat elektrike dhe ato hibride, për të trajtuar ndotjet toksike të ajrit që mbulon shumicën e qyteteve të saj. Në qytete, shtete, dhe nivele kombetare perfshijne stimuj financiare dhe regjistrim të lehte për makinat e reja. Ka pengesa për regjistrim të makinave konvencionale në disa qytete dhe të lejeve të drejtimit.

BYD K9 autobus elektrik i testuar në Portland.

Kina pritet të bëhet tregu më i madh në botë për makina elektrike, dhe që komplekset industrial-qeveritare të dominojnë në këtë sektor si një qëllim zyrtar.Duke pasur parasysh numri i pakët i rrjeteve publike dhe numri i madh i pronarëve të makinave që jetojnë në ndërtesat e banimit, megjithatë, mbetet e paqartë se sa prej makinave hibride të vendit janë ndonjëherë në të vërtetë.BYD gjithashtu prodhon autobusë elektrike –me një bateri prej kilovat-orë –me të cilin ajo ka patur sukse të hyj në tregun e transportit publik  në SHBA.

http://www.greencarreports.com/news/1101883_who-sold-the-most-plug-in-electric-cars-in-2015-its-not-tesla-or-nissan

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s