15 makinat elektrike më të sukseshme në vitin 2015

Tesla Model X

Modeli X është me siguri makina elektrike  më e mirëpritur për 2015. Ndoshta makina elektrike më e kërkuar e të gjitha kohërave….edhe pse, qasja e madhe e modelit Model 3 ndoshta e ka mundur atë. Ajo  supozohet të jetë me performancë shumë të lartë, utilitare, makinë luksoze me dyer të ngjashme me krahët e një fajkoi. Nëse ajo përputhet me konceptin për automjetin  (dhe vini re se Elon Musk ka premtuar se do të jetë edhe më mirë) asnjë SUV(makina sportive për përdorim utilitar) tjetër nuk duhet të konkurrojë me të. Modeli X është menduar për të goditur në treg në gjysmën e dytë të vitit 2015.

aaeaaqaaaaaaaau-aaaajgrmyjc5zdc2ltvlmzytndlkni04mmixltgwmwmyntgxztcwza

BMW X5 eDrive

aaeaaqaaaaaaaaw5aaaajdixmdqwymnllwrhntqtndm4ys05ytu0ltcxm2eymmrmyjqwmg

Ndoshta konkurrenti më i afërt me Modelin X, BMW X5 eDrive është një SUV hibride elektrike që do të ketë pjesën e saj të performancës, luksit dhe karakteristikave të teknologjisë së lartë. Ajo do të jetë në gjendje të mësojë shprehitë e shoferit dhe do ta mësojë atë se si të drejtojnë makinën në mënyrë më efikase, ajo do të jetë në gjendje të shmangë disa përplasje, të cilat do ishin të pashmangshme nga disa shoferë, dhe kjo ndoshta do të ketë pak më shumë “luks” se modeli X. Nga ana tjetër, ajo nuk do të ketë përshpejtimin, numrin e sediljeve dhe pamjen e Model X. Në mënyrë që të konkurrojnë, unë mendoj se eDrive X5 do të duhet të jetë më e përballueshme se Model X, të cilën është e vështirë ta superosh.

VW Passat GTE

aaeaaqaaaaaaaayaaaaajgnmnzgxmwyylweyyjgtngyymc05ntaxltzhywixm2i2ymezmg

VW Passat GTE  cila është zbuluar në 2014, pritet të shkojë nga 0 në 60 milje për orë (mph) në 8 sekonda. Sigurisht, duke qenë elektrike, do të ndjehet shumë më shpejt se një makinë benzinë me të njëjtën kohë. Gjithashtu do të ketë një shpejtësi maksimale shumë të lartë prej 136 milje për orë. Kjo shumëllojshmëri e makinave elektrike mund të bëhet shumë e mire për makinat hibride: 31 milje (edhe pse, kjo shifër mund të jetë për Europën, dhe e SHBA do të jetë më e ulët se e Europës për arsye të testimit më rigoroz). Sportive, e hijshme dhe nëse çmimi do jetë i drejtë, kjo do të shitet. Fatkeqësisht, VW Passat GTEPlug-in është vendosur që do të dalë në Evropë për momentin, ndoshta në vitin 2015.

Audi A3 e-Tron

aaeaaqaaaaaaaawuaaaajdbinddlngi0ltkzytutngq3yy1iodqxlwu1mzy2mwmxywqymw

Audi A3 e-Tron është tashmë në shitje te mbi 100 agjentë të shitjeve gjermanë, por ajo është në këtë listë për shkak se ajo pritet që të bëjë debutimin e saj në SHBA në vitin 2015. Për të ka tashmë një faqe web në SHBA, dhe ju mund të regjistroheni për përditësime. Kjo është një tjetër makinë hibride elektrike (kjo duket të jetë tema në vitin 2015, krejt ndryshe nga viti 2014). Vetëm elektrike vazhdon për 18 milje, e cila nuk është spektakolar, por të paktën është më mirë se Prius Toyota. Ajo mund të shkojë nga 0 në 60 mph në 7.6 sekonda. Ajo me veshtirësi i ka marrë 5 yje për sigurinë në Europë. Unë mendoj se do e ketë të vështirë për Audi A3 e-Tron të konkurrojë me modelet e Chevy Volt ose Ford Energi në vlerën monetare, por disa do të preferojnë paraqitjen e e-Tron dhe markën Audi, dhe presidenti i kompanisë Audi për Amerikën, Scott Keogh, pretendon se kjo nuk do të jetë një “makinë e pajtueshmërisë.” Do ta shohim.

Audi Q7

Audi Q7

Audi Q7 është një tjeter makin hibrid nga Audi. Ky SUV (Makin Sportive për përdorim utilitar) thuhet se do të jetë në gjendje për të shkuar nga 0 në 60 mph (milje në orë) në vetëm 6.1 sekonda­­— vështirë për të aritur  në këtë shkallë. Pritja e gjatë makinës elektrike  luksoze nga Audi ka hequr apatin dhe po ngjitet  në krye të listës për entuziastët e makinave elektrike. Do ta shohim.

Rimac Concept_One

aaeaaqaaaaaaaazyaaaajgrkmznmodc4lwiwndqtnguyzs1hnduzlwu3mtk3zja0njk1ng

Rimac Concept_One nuk është makin që mund ta ketë çdo njeri. Ajo është një super makin elektrike  nga Kroacia që kushton  … , $ 1 milion dollarë. Eshtë e panevojshme të thuhet, se shumica prej nesh do të jetë me fat për të parë edhe një nga këto, e lëre më ta preki , ose të bëj me të në një udhëtim ose të ketë vetë një të tillë. Megjithatë, kjo është një bukuri që ja vlen të përmendet, dhe unë jam me shpresë se do të prodhohet në vitin 2015. Deri tani, 88 makinat e para janë planifikuar për prodhim në vitin 2015. Rimac Koncepti One thuhet se mund të shkojnë nga 0 në 60 mph në 2.8 sekonda, dhe arrin 1,088 kuaj-fuqi . Po, kjo është një “supermakin”. Rimac Automobili kohët e fundit po investon në mënyrë që të prodhojnë 88 makina.

2016 Chevy Volt

2016 Volt

Një version i përditësuar i së famshmes Chevy Volt është menduar të jetë sportiv dhe duhet të përfitojnë nga avancimet në teknologjin e baterive.Thuhet se ka marrë shenja të projektimit nga C7 Corvette Stingray duke shtuar një vend të pestë, mendimi im është  se një pjesë edhe më të gjerë të tregut do të gjeni këtë version e që  përshtatet për  nevojat dhe dëshirat e tyre. Me kënaqësin e madhe të gjeneratës së parë blerësve të Volt , Chevy Volt 2016 (volt 2.0, sa shumë janë duke e quajtur atë) mund të shohin shitje të madhe. Le të  shpresojmë.

Volvo XC90 T8

aaeaaqaaaaaaaaaqaaaajdlimtaymzjilwflodctngi1oc1iowu2lwqwndiwodg2mdbkzg

Volvo XC90 T8 është edhe një SUV hibride elektrike që pritet të dalin në treg në vitin 2015. (A jeni duke vërejtur një tendencë?) Siç kemi raportuar më parë, “Volvo pohon se të konfiguroni T8i  ri ‘Twin Engine’ është e mirë për 25 milje,  makinë e pastër elektrike, dhe jep një prodhim total prej 400 HP(kuaj-fuqi), me më shumë se 213.188 kg e cila prodhon 60 g/km CO”, dhe Volvo pretendon se në vitin 2015 Volvo XC90 T8 do të ofrojë punën më të mirë dhe ekonomi më të mirë karburantit në kategorin e saj.

Mercedes-Benz GLE-Class Plug-in, Mercedes-Benz E-Class Plug-in, & Mercedes-Benz C-Class.

aaeaaqaaaaaaaawhaaaajddlyti4odk4lwywmwqtndi5oc1imzdllwe5odc4ngflywring

Është e pritshme që një versioni hibrid i Mercedes-Benz  GLE-Class SUV (dikur i quajtur Mercedes-Benz M-Class ose ML-Class) mund të arrij sukses në dyqanet amerikane dhe europiane në 2015. Nuk dihet shumë në lidhje me automjetin deri tani, por ajo ka qenë spiunuar në Nurburgring.Thashethemet thonë se Mercedes do të lëshoj modelet hibride E-Class dhe C-Class. E-Class është parë kohët e fundit në një mot me dëborë, dhe C-Class është parë në fillim të këtij viti në Gjermani. Ne do të jmei gati për të rejat nga kjo markë makinash

Mitsubishi Outlander

aaeaaqaaaaaaaazsaaaajda5nzq0ogiylwnhnzatndfmzs1hmjvjlti0ntewownjzdbkna

Mitsubishi Outlander ka qenë në treg në Japoni (vendlindja e tij) dhe në Evropë për disa vite . Megjithatë, duhet më në fund (pas disa vonesave) vijnë në SHBA në gjysmën e dytë të vitit 2015. Për më tepër, ajo është menduar për të ardhur me disa ndryshime të dukshme,nuk do te jetë e ngjashme me disa makina popullore ne Europë dhe Japoni. Në qoftë se çmimi është i drejtë, ky SUV elektrike me siguri mund të mbaj blerësit  larg nga modeli X, BMW X5 eDrive, dhe shumë automjete të tjera elektrike .

BYD Tang

aaeaaqaaaaaaaaw3aaaajdnkotu2mdy3ltc4zmytndnizs1iztzmlwe4ntg1yjg1zthkyw

OK,e pranoj që  kam gënjyer: kjo është vetëm do të jetë në dispozicion në Kinë, por kjo është tërheqëse dhe premtuese dhe kam menduar se duhej të përmendur.

BYD ishte një lider i pasfiduar në tregun e makinave elektrike  kur ajo solli E6 në qytet. Pas zbulimin të modelit BYD Qin hibrid rreth një vit më parë, automjeti ka arritur në një nivel tjetër.Modeli Tang duket edhe më tërheqës dhe unë mendoj se do të ndihmojë për automjetet e zakonshme elektrike në Kinë. Kjo është një tjetër makin elektrike  hibride, dhe përshpejton në 60 mph(milje në orë) në 4.9 sekonda. BYD shpreson të shesë mijëra tangs në një muaj, një arritje që  disa makina elektrike e kanë arritur.

Volvo S60

aaeaaqaaaaaaaas6aaaajdg1mdk5mzuxltu5ytmtndnkys1hyju5lwm5ndzhngm0mjuwzg

Një diesel-elektrike hibrid në versionin e Volvo S60 ka qenë në treg në Evropë,por SHBA dhe Kina nuk prodhojnë diesel, por ato kanë kaluar limitet në tregjet e makinave nëpër botë. Volvo thuhet se është duke punuar në një hibrid  benzinë-elektrik në versionin e S60, i cili synon Kinën, por shumë mirë mund të përfundojë në SHBA … ne le të shpresojmë!

BMW 3 Series

aaeaaqaaaaaaaaroaaaajdm4ngezywmwltq0mjqtngvjyy1indnilweyyjgwmdezmdi5ma

Siç premtoi, BMW po vazhdon elektrifikimin e gjithë formacionit  të saj. Ajo njoftoi kohët e fundit një hybrid në versionin e BMW 3 Series, të cilat ne jemi me shpresë do të godasë në treg në vitin 2015. Siç publikuar ne faqen  në PlanetSave: “Sistemi me makinë e prototipit të ri PHEV ka një prodhim prej rreth 245 hp (183 kW), dhe çift rrotullues maksimal prej rreth 400 N · m (£ 295-ft). Prototipi mesatar harxhon rreth 2 litra / 100km (117.5 mpg SHBA) në lidhje me konsumin e karburantit, dhe rreth 50 g / km në lidhje me emetimet e CO2. Kur në të gjitha llojet elektrike, prototipi mund të arrijë shpejtësi deri në 120 km / h (74.5 mph), dhe posedon një varg prej rreth 35 kilometra (22 milje).

 

Autori Zachary Shahan marrë nga http://evobsession.com/new-electric-cars-market-2015-list/        (përktheu Ertan Gogo)

Homepage

 

Lini një Përgjigje

