Studim kanadez: Nisma Qeverisë e nevojshme për të rritur përdorimin e EV

Canada-Nicolas-RaymondNjë ekip i hulumtuesve nga Universiteti i Kanadasë “Simon Fraser” kanë publikuar një raport që paraqet një tablo pesimiste të përfshirjes së EV në Veriun e Bardhë, të paktën në afat të shkurtër.

“Automjetet elektrike nuk ka të ngjarë të përbëjnë më shumë se një për qind të shitjeve të automjeteve në dekadën e ardhshme dhe jo më shumë se katër ose pesë për qind deri në vitin 2030”, shkruajnë Profesorët Jonn Axsen dhe Suzanne Goldberg. “Ka shpresë që automjetet elektrike mund të rriten në më shumë se 20 për qind të shitjeve të automjeteve deri në vitin 2030 me politikat që rrisin disponueshmërinë e këtyre automjeteve dhe shumëllojshmërinë, të tilla si projekt ligji i Kalifornisë “Zero Ndotje e  Automjeteve”. “

Qeveria federale kanadeze aktualisht nuk ofron stimul për blerësit e makinave elektrike, por disa qeveri provinciale ofrojnë.

Axsen dhe Goldberg kryen një studim të blerësve aktuale dhe potencial të EV, dhe gjetën se njohja e EV-ve është e ulët – dy të tretat e konsumatorëve kanadeze nuk janë të njohur me ato që janë aktualisht në treg. Gjithashtu, furnizimi është i kufizuar – rreth 10 modele janë në dispozicion në Kanada nga shitës specifik.

Shumica nga pikat kryesore të automjeteve elektrike: Vështrime nga studimi kanadez i automjeteve elektrike me prizë do të jenë të njohura për ata që e ndjekin skenën EV:

  • “Pionierët PEV” (pronarët e tanishme të EV) kanë tendencë të kenë të ardhura më të larta dhe arsim dhe kanë jetesë më të angazhuar në mjedis – dhe/ose të orientuar nga teknologjia, krahasuar me të anketuarit “normalë” (pronarët e jo-EV).
  • Shumica e të anketuarve të zakonshëm kanë pak familjaritet me PEVs, dhe kanë veçanërisht pikëpyetje në lidhje me konceptin e një PHEV.
  • Vetëm 20-33% e të anketuarve kanë njohuri për karikuesit publik, por kjo njohuri nuk duket sikur ndikon në interesat e PEV.
  • Rreth një e treta e të anketuarve të zakonshëm duan një PEV. Pjesa më e madhe duan më shumë një makinë hibride me prizë (PHEV) se sa një makinë të pastër elektrike (BEV).
  • Të gjitha modelet PEV janë të lidhur me të qenit pro-mjedisit, ndërsa Tesla është më shumë i lidhur me imazhet e stilit dhe suksesit.
  • Me rrjetet e sotme të energjisë elektrike, përdorimi i PEVs mund të ulë emetimet e gazit nga 80-98% në British Columbia, rreth 45% në Alberta, dhe 58-70% në Ontario.
  • Mainstream and Pioneer PEV respondents are generally open to the idea of enrolling in a “utility controlled charging” program.
  • Të anketuarit e zakonshëm dhe Pionerët PEV janë zakonisht të hapur për idenë e regjistrimit në një program të “shërbimit të kontrolluar të karikimeve”.

Burimi: chargedevs.com

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s