Dizajn i ri i unifikuar i aplikacionit te rezervimeve nga celulari

unified uix
Unifikim i dizajnit dhe nderfaqes se perdoruesit

Saytaxi Albania

Nje rruge e gjate per ne majen e Performances dhe Perdorimit

Shume prej jush kane konstatuar pak ndryshime ne versionet e vjetra te aplikacionit. Dhe arsyeja per kete eshte dedikimi dhe fokusimi ne nje eksperience totalisht te re per perdoruesin duke perfshire dizajnin, permiresimin e performances dhe baze te unifikuar per Android dhe IOS. Jane dy arsye qe ky proces i mori mijera ore ekipit tone te zhvillimit te software. E para – Logjika e nderlikuar prapa, per te thjeshtuar eksperiencen. Hidhini nje sy tabeles UX qe te krijoni nje ide :

Screenshot-2015-07-14-22.25.16

Se dyti, perseritjet te shumta, testi i eksperiences se perdorimit, cikle te ndryshme zhvillimi qe na dergojne perseri ne derrasen e zeze. Ne nuk kemi ndaluar se perfeksionuari performancen teknike dhe procesin dergues te aplikacionit, derisa ishim plotesisht te kenaqur me rezultatin. Synimi yne ishte shume i larte dhe e dinim qe per ta arritur kete duhej te investonim pasion dhe dedikim. Por s’mund te benim me pak per partneret tane. Do doja te falenderoja ekipin tone per punen e palodhur, per rritjen e standartit per veten e tyre dhe qe nuk pranuan kompromis. Pune e paqme!

Pse Dizajn i unifikuar?

Dizajni eshte gjithcka per eksperiencen e perdoruesit. Eshte menyra qe klientet tane nderveprojne me aplikacionin. Nje eksperience e mire perdoruesi, i ben ata te lumtur, e per rrjedhoje sjell me shume pune per taksistet. Eksperience e keqe perdoruesi do te thote perdorues te frustruar, mungese kerkese dhe inefektin e marketingut nepermjet ‘fjales se gojes’. Prandaj po i kushtojme kaq shume vemendje kesaj pjese. Ky eshte thelbi qe i lejon partneret tane ta ndertojne nje biznes te suksesshem. Tani nje eksperience perdoruesi e unifikuar dhe dizajn i unifikuar na lejone te zgjidhim vetem nje problem ne vend te dy. Dhe duke e kombinuar kete me faktore te tjere rrit performancen tone, mesazhin tone dhe produktivitetin. Gjithashtu do te thote mungese frustrimi per perdoruesit, te cilet shkembejne platformat ndermjet Android dhe iOS.

Unifikim

E ngjashme me unifikimin e faqes ne te cilen perdor perdoruesi, kemi zhvilluar nje teknologji unike qe na lejon te kemi nje unifikim te aplikacioneve qe ne themel. Kjo redukton problemet ne gjysme, jep saktesisht te njejten sjellje dhe logjike si ne Android ashtu dhe ne iOS dhe na lejon ta perdorim si nje baze per eksperience te unifikuar perdoruesi. Teknikisht kjo eshte platforma me e avancuar ne treg.

Veprime te thjeshta e te qarta ne cdo ekran

Nepermjet shume testesh dizajni dhe nderveprime perdoruesi, kemi dale ne nje perfundim teresisht te ri per sa i perket porosise. Me pak fjale une mund ta pershkruaj si ‘nje veprim per ekran’. Ne kemi provuar se nuk eshte numri i hapave qe frikeson perdoruesin, por eshte numri i veprimeve ne nje ekran. Keshtu qe i kemi dedikuar  nje ekran per cdo veprim, duke u finalizuar me konfirmimim e porosise me gjithe detajet e paraqitura ne ekran. Kerkimi yne ka provuar qe kjo eshte menyra qe perdoruesit jane mesuar te nderveprojne me aplikacione te tjera Celulari, si publikimi ne Instagram i fotografive ose dergimi i mesazheve. Si perfundim kemi dyfishuar shnderruar konceptin e ‘porosive te konfirmuara’ dhe ulur kohen e porosise me 40%.

Foursquare places and ‘ mapless’ interface

scr_foursquare

Teksa shumica e aktoreve ne treg tejmbushin ekranin e pare me pamje te nderlikuara te hartes, ne vazhdojme te mendojme qe harta nuk eshte prioritet i pare dhe eshte aktualisht frustrues per shume perdorues. Ideja eshte, sot telefonat tone e dine vendodhjen tone me mire se ne.  Nga konstatimet tona, shume perdorues e ndjejne te nderlikuar nderveprimin me harten. Njerezit jane mesuar me adresa ose vende. Dhe prandaj ne i japim atyre adresen e tyre me ane te Foursquare dhe nje liste me sheshe afer vendodhjes. Aty mund te gjesh Bari-in, apo restorantin ku je ulur.

Follow as your driver arrives

scr_driver_map

Kjo vecori eshte e gatshme ne te dy platformat Android dhe iOS, e kombinuar me zmadhim automatik teksa shoferi afrohet. Kjo eshte nje menyre e bukur per t’ju sinjalizuar qe taksisti vjen ne pak momente.

Rradha Inteligjente

Kjo vecori perfshin nje algoritem te drejte te ndarjes se porosive ndermjet taksisteve. Formohet nje rradhe e taksisteve qe jane deri ne 5 minuta larg klientit, duke u bazuar ne kohen e pritjes se taksistit, distances, dhe vleresimit. Ne fillim, kjo nuk ndikon cilesine e sherbimit , meqe secili taksist mund te arrije klientin brenda 5 minutave. Se dyti, kjo i mban te gjithe taksistet e angazhuar, jo vetem ato qe jane me fat. Dhe se treti, kjo zgjidh dhe rastin kur taksistet qendrojne ne rradhe. Tani ato do te marrin porosi nje nga nje. Dhe nje tjeter arsye e rendesishme eshte qe kjo vecori i motivon taksistet te pranojne porosi, sepse ne te kundert koha pritjes rikthehet ne zero.

fare_distribution
Ne shembullin e mesiperm, te 2 taksistat jane 5 minuta larg nga klienti. Por njeri nga taksistat ka vetem 3 minuta qe nga koha e klientit te fundit, ndersa taksisti tjeter ka 15 minuta, prandaj kerkesa do i shkoje taksistit qe ka 15 min qe pret per klient.

Saktesi e permiresuar e vendodhjes

Teksa ne kemi prezantuar metoda te ndryshne saktesie vendodhjeje si ne porosi ashtu dhe ne aplikacionin e taksistit, kemi implementuar disa njoftime , duke i lene te ditur perdoruesve qe nese sherbimi i vendodhjes nuk eshte aktivizuar, bie liveli i performances. Nga ana e konsumatorit, qe parandalon porosite me adrese te gabuar, dhe ne anen e taksistit qe te jep kohen e mberritjes me te sakte dhe i lejon perdoruesit te gjurmoje pozicionin ekzakt te taksistit teksa po vjen tek porositesi.

location_accuracy_2

Advertisements

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s